Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roquefixade - Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Roquefixade - Update



    Gezien de commentaren, heb ik gepoogd er iets helemaal anders van te maken, Shoot!



    Last edited by Dynax7d; 12 november 2016, 19:41. Reden: Update
    https://www.behance.net/Lynx1966

  • #2
    Re: Roquefixade

    Mooi landschap breed uitgesmeerd in een goede compo met sterk punt en heerlijke lucht
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: Roquefixade

      Fraai compo en plaats, maar deze schreeuwt toch om een mooie opkomst- of zonsondergang.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Roquefixade

        Ook weer een mooie van dit fraaie landschap.. Zou ik me ook wel kunnen vermaken.
        Vind deze wel tikkeltje te koel afgewerkt, zou WB iets warmer zetten..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Roquefixade

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Ook weer een mooie van dit fraaie landschap.. Zou ik me ook wel kunnen vermaken.
          Vind deze wel tikkeltje te koel afgewerkt, zou WB iets warmer zetten..
          Inderdaad vind ik ook
          Als je kijkt naar het grijs op de rotsen mag deze iets warmer
          In ieder geval een prachtlocatie die, zoals Johan het schrijft, het heel goed zou doen met een opkomend of ondergaand zonnetje

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Roquefixade

            Bedankt voor de update, Christel.
            Maar ik denk dat je nu wel het magenta (vooral in de lucht) nog even weg moet werken.
            De zwart/wit geeft overigens een mooi diepte aan je foto !
            Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

            Vriendelijke groeten, Johan

            Comment


            • #7
              Re: Roquefixade

              Eerst en vooral vind ik die foto mooi wat de comp betreft....de kleuren, das iets anders.
              Bij je eerste foto is die wat te blauw en bij je 2 de foto te geel en te veel magenta.
              Bij je derde is er te veel grijs te zien.
              Sorry hoor....ik schrijf wat ik zie en waar jij wat kan aanpassen. Je foto zou stukken beter zijn.
              Beschouw het als opbouwende kritiek en zeker niet als neg. kritiek
              Eerlijkheid duurt het langst!!
              Mijn website: http://www.degrafon.be/

              Comment

              Working...
              X