Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

The Crowns Engine Houses Botallack Mines + UP

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] The Crowns Engine Houses Botallack Mines + UP

    Alhoewel er nog steeds zink gedolven wordt, staan de oude gebouwen van vroeger er nog steeds.
    Als je naar Cornwall gaat zeker een van de plaatsen waar je geweest moet zijn.
    Meer info

    The Crowns Engine Houses Botallack Mine.


    Aangepaste WB.



    Bedankt voor de belangstelling.
    Last edited by Johan1956; 16 november 2016, 09:22. Reden: Update metWB aanpassing
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

    Inderdaad een bekende plaats waar menig mooie opnames reeds zijn gemaakt
    Maar ook deze mag er tussen staan, knap gedaan Johan en mooi met die witte schuimkoppen op dat groen-blauwe water
    Deze heb je waarschijnlijk ook wel met lange sluitertijd ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

      Bedankt voor het mooie compliment Sieg. Ik heb zeker nog een L.E. opname van die plaats. Maar omdat Jos enige tijd geleden al een L.E. geplaatst had, hou ik mijn versie nog een poosje achter de hand.

      Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

        Mooie opname Johan, ik ben het met Sieg eens. Ik zoek, waar ik ook ben, dit soort plaatsjes ook altijd op.
        Het contrast tussen het zware werk dat er verricht werd (wordt?) en de mooie plek kan bijna niet groter zijn.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

          Mooi, doet me spontaan aan de Britse tv-reeks "Poldark" denken.

          Comment


          • #6
            Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

            Vond het ook echt een indrukwekkende locatie...Jammer dat we niet wat ruiger weer hadden, met grote golven lijkt het me echt een spektakel daar..
            In ieder geval een erg mooie, compo vind ik super zo met die rotsen als lead in..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

              Allemaal bedankt voor het kijken en de mooie commentaren.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

                Mooie opname Johan. Misschien zou die nog mooier zijn als je de WB wat zou aanpassen. Voor mij hier wat te geel.
                Eerlijkheid duurt het langst!!
                Mijn website: http://www.degrafon.be/

                Comment


                • #9
                  Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

                  Heel mooie locatie, zou idd not mooier zijn met ruiger weer, en als ND filter freak zou ik toch nog even langere sluiter tijd uitproberen hier.

                  Comment


                  • #10
                    Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

                    Bedankt voor de nagekomen berichten.
                    @ Pascale : Bedankt, zeker een terechte opmerking. Goed gezien.
                    @ Beano_z : Zie #3. Komt later zeker nog !
                    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                    Vriendelijke groeten, Johan

                    Comment


                    • #11
                      Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

                      Een beetje warmer of wat koeler is een persoonlijk aanvoelen. Door de update krijg ik nu 2 foto's te zien wat ik in feite betreur. Beiden zijn goede opnames en Engeland is een boeiend land om aan fotografie te doen, helaas is het zo uitgestrekt. Volgend jaar staat Wales op mijn reisprogramma (als alles goed blijft gaan natuurlijk).
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment


                      • #12
                        Re: The Crowns Engine Houses Botallack Mines

                        Ik blijf eigenlijk de originele WB toch mooier vinden, misschien iets te geel, maar geeft net een wat warmere uitstraling..
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X