Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tijdreiziger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] tijdreiziger

    Met vriendelijke groeten,
    Bernus

  • #2
    Re: tijdreiziger

    Deze vind ik super! De kleuren en de beweging zijn helemaal mijn ding. Knap 👍

    Groetjes Marchristan.

    Comment


    • #3
      Re: tijdreiziger

      bevreemdend beeld - was het de bedoeling om deze zo te maken of is het "per ongeluk" ?
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: tijdreiziger

        Peter, jij stelt een heel moeilijke vraag. Wanneer is een foto "per ongeluk"?
        Bij zulke foto weet ik niet op voorhand wat er juist gaat uitkomen. Je kan hopen op iets goed maar zeker weten doe je dat niet. Deze komt uit een reeks van een tiental foto's met verschillende sluitertijden ( tussen 1/25 en 2 seconden) en deze is de enige die ik weerhouden heb. Bedoeling was om telkens de trein vertrok of stopte ( bij het schokken) een foto te nemen terwijl ik probeerde de camera zo stil mogelijk te houden. Het is dit schokeffect dat je ziet ( denk ik toch).
        Ik denk dat hier dus een deel "geluk" meespeelde zoals dat meespeelt bij een heel deel foto's. Denk maar aan sportfoto's, rookpluimen, druppels die in iets vallen, foto's met lange sluitertijd, avondfoto's met lichten van auto's, enz.
        Met vriendelijke groeten,
        Bernus

        Comment


        • #5
          Re: tijdreiziger

          In de sfeer naar de feestdagen toe een perfect plaatje
          Texture in de BG doet mij eerder het gevoel geven dat het een aantal lagen over mekaar zijn
          Maar blijft hoegenaamd een mooi sfeerbeeld

          Comment


          • #6
            Re: tijdreiziger

            Texture in de BG doet mij eerder het gevoel geven dat het een aantal lagen over mekaar zijn
            In de achtergrond zit inderdaad een laag "texture" Het dubbele beeld van de man zelf kwam zo van de sensor en is niet met lagen gemaakt.
            Met vriendelijke groeten,
            Bernus

            Comment


            • #7
              Re: tijdreiziger

              Oorspronkelijk geplaatst door bernus Bekijk bericht
              In de achtergrond zit inderdaad een laag "texture" Het dubbele beeld van de man zelf kwam zo van de sensor en is niet met lagen gemaakt.
              Nee ik schreef geeft het gevoel .......

              Comment

              Working...
              X