Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe CC cracht na update 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe CC cracht na update 2017

    Hallo,

    Gisteren heel braaf de laatste updates van Adobe CC ( 2017 ) uitgevoerd met als resultaat dat PS cracht bij het opstarten.
    Er wordt via een schermpje meegedeeld dat er idd een probleem.........maar dat is het dan
    Iemand een idee wat er fout loopt en hoe het is op te lossen....waarvoor bij voorbaat mijn dank.

    Vriendelijke groet,
    Jean-Louis

    PS: Lightroom en Bridge doen het wel prima na update.

    Ondertussen opgelost in de zin van de vorige versie ( 2015.5 ) op deze manier terug te installeren
    Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
    Last edited by JLM; 10 november 2016, 07:14.

  • #2
    Re: Adobe CC cracht na update 2017

    Hier hetzelfde voorgehad gisteren Jean-Louis, en stonden 2 files open die ik aan het bewerken was
    Opeens liep alles vast, ik kon niks meer doen, ook niet meer het programma sluiten
    Ik kreeg uiteraard ook geen foutmelding, gewoon een freeze
    Moest de PC opnieuw opstarten en tot nu toe gaat het wel goed
    Trouwens dit alles was ook na de update CC 2017

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Adobe CC cracht na update 2017

      Hier nog geen issues...



      Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
      Canon 5D2 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: Adobe CC cracht na update 2017

        Bij mij wilt hij de update van photoshop zelfs niet installeren. Blijft draaien op applicaties laden. :-(
        Nikon D850 / D700 / D70 /nikor 50 1.4 AFS/ nikor 24-70 2.8/ nikon 80-200 2.8 /Nikor 70-200 2.8 VR II / nikkor 18-70 3.5-4.5/ SB 900

        Comment

        Working...
        X