Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wolken rond de top

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wolken rond de top

    We zijn een paar weken geleden naar Daocheng, in Sichuan geweest. Het Yading park daar was prachtig, maar de toegang was niet echt goed georganiseerd en rondlopen op 4000m+ met 12 - 13 kilo op je rug is zwaar werk voor mij.

    En heel spijtig dat mijn camera het heeft opgegeven op dag twee, dus ik heb er niet veel aan overgehouden en dit is er eentje van, gemaakt op de toestel van een vriend. Een van mijn zeldzame zwart wit conversies...



    DaoCheng YaDing Trip 0003 - 13-Oct-2016 to 18-Oct-2016

    by BB, on Flickr

  • #2
    Re: Wolken rond de top

    Zwaar contrast, maar in dit geval pakt het mooi uit !
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Wolken rond de top

      Elke bergliefhebber zal likkebaardend naar deze zalige berg kijken. fantastisch !
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Wolken rond de top

        Super moment en krachtige zwart-wit weergave. De lucht mocht een tikkeltje structuur vertonen, het zwarte dichtgelopen vlak vind ik te zwaar en de handtekening vind ik ook storend in deze toch knappe foto.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Wolken rond de top

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Super moment en krachtige zwart-wit weergave. De lucht mocht een tikkeltje structuur vertonen, het zwarte dichtgelopen vlak vind ik te zwaar en de handtekening vind ik ook storend in deze toch knappe foto.
          Precies mijn gedacht

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Wolken rond de top

            Volg betreft de handtekening, die is wel heel prominent aanwezig, maar buiten dat vind ik hem heel sterk..Omzetting vind ik echt heel mooi gedaan...
            Die verwaaide wolk is mooie extra!!
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Wolken rond de top

              Een heel speciale. Eentje om langer te bekijken, knap gemaakt en omgezet
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: Wolken rond de top

                Bedecks allen voor jullie commentaar, ik denk er inderdaad aan om deze uit te printen

                Comment


                • #9
                  Re: Wolken rond de top

                  Hele mooie al volg ik mijn voorgangers met de lucht en de handtekening. Deze laatste doet echt afbreuk aan zo'n foto. En jammer van je fototoestel natuurlijk...
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wolken rond de top

                    Ja, handtekening is enkel voor web-gebruik, die gaat er af met het printen...en ik had een versie met een minder zwarte lucht naar de print-shop gebracht maar daar hebben ze 'em toch nog donkerder gemaakt, tot mijn verbazing. Soit, ik denk dat de laatste oordeel na de geprinte versie pas mag komen, ik zal dan ook proberen d'r een foto van op de zetten hier

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wolken rond de top

                      Knappe foto...zeker die besneeuwde berg met die wolk! Vind de foto nog ietske te grijs (de sneeuw) Nog wat meer met de curven durven spelen en je zult zien dat het nog beter zal zijn
                      Eerlijkheid duurt het langst!!
                      Mijn website: http://www.degrafon.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wolken rond de top

                        Oorspronkelijk geplaatst door tantine Bekijk bericht
                        Knappe foto...zeker die besneeuwde berg met die wolk! Vind de foto nog ietske te grijs (de sneeuw) Nog wat meer met de curven durven spelen en je zult zien dat het nog beter zal zijn
                        Je bedoelt dat de sneeuw meer wit mag zijn, had ik ook aan gedacht, maar dat was veel werk om een mask te doen over de sneeuw en zo, want ik wilde ook was details behouden in de wolken en dat werkte niet meer als ik de sneeuw nog witter maak...

                        Comment

                        Working...
                        X