Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bayehon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Bayehon

    De waterval van de Bayehon. 9 meter hoog en komend vanuit de hoge venen. Het blauwe uurtje was al zowat begonnen. HDR Pano (geen andere mogelijkheid) en wat heel irritante rotsblokken in de voorgrond moeten verwijderen. leuk mensen die overal dammetjes willen bouwen...

    https://www.naturephotoportal.com/

  • #2
    Re: Bayehon

    Mooie dit hoor..Foto waar heel veel in te zien is...Vraagt eigenlijk om in wat groter formaat te bekijken..
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Bayehon

      Mooie locatie en vastgelegd met een goed gekozen sluitertijd
      Het HDR valt zeker niet op, dus mooi gedaan
      Ik krijg er ook het sh**t van die dammetjes en gestapelde stenen, onlangs een week aan de Ourthe verbleven en daar is dat ook zo erg

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Bayehon

        In ieder geval een goed uitgevoerde pano-HDR. Ook een sluitertijd , die zorgt voor een mooi sluiertje.
        Het is uiteraard smaak, maar ik had hen wat warmer afgewerkt, om een realistischer beeld neer te zetten.
        Want laten we eerlijk zijn : Hoe ervaren wij het wit in het blauwe uurtje ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Bayehon

          Ondanks alles toch een mooi resultaat en door dit laatste een onbekend stukje Belgische natuur blootgelegd !
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Bayehon

            Erg mooi !
            En een voor mij onbekend plekje.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Bayehon

              ben op die plek ook nog nooit geweest. interessante foto, maar ik volg Johan in zijn vraag om het iets warmer af te werken.
              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

              Comment


              • #8
                Re: Bayehon

                De waterval kan je het bedt met een waadbroek aan bezoeken dan heb je die kunstmatige dammen niet in beeld. Het is moeilijk om de weidsheid van de waterval weer te geven maar toch...


                Als je schiet... schiet dan raak..!!
                Grts Pascal
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #9
                  Re: Bayehon

                  Mooie opname!
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment

                  Working...
                  X