Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstmeisje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Herfstmeisje

    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Herfstmeisje

    Ik vind de gezichtsuitdrukking leuk en geslaagd (goede moment dus) alleen zou ik denk ik de flitser op -3 gezet hebben om een glinstering in de ogen te krijgen zonder de belichting van het gezicht al te erg aan te passen. Door de redelijk fletse kleuren mis ik namelijk iets wat me de foto in trekt. Aangezien de dame erg sprekende ogen heeft (ik kan kraaiepootjes in ieder geval ontzettend mooi vinden) zou dat net het beetje kunnen zijn waardoor je naar haar gezicht gaat kijken.

    Hoe dan ook, voor een portret zeer geslaagd, de beslissing om blaadjes in het haar te leggen is gewaagd maar pakt (wat mij betreft) goed uit, terwijl dat ook heel snel "Kijk mij eens gek doen" kan worden.

    Bij een derde keer goed kijken, het is geen Showcase dus ik vind dat ik het eigenlijk niet mag zeggen, maar de verhouding tussen de helderheid van haar gezicht en haar borststreek komt op mij onnatuurlijk over. Dat is in dit geval misschien wel de redding om de kijker toch nog naar het gezicht van de vrouw te laten kijken.

    Comment


    • #3
      Re: Herfstmeisje

      Dank voor de reactie. Ik werd zelf ook nieuwsgierig want meende me te herinneren dat ik alleen een camera zonder flits mee had genomen. In de Exif lees ik Canon 1Ds Mark III 2016-11-04 18:01:47 1/50 F4 iso 1600, en... flash did not fire (off).
      'Kijk mij eens gek doen' heb ik ook (daar waren de blaadjes het restant van...) maar die foto's zijn écht bewogen, zie de exif.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment

      Working...
      X