Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ausgang

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ausgang

    Een toerist die met één hand de binnenkoer filmt en dan op zoek gaat naar de uitgang. Niet dadelijk misschien een hoogvlieger maar de inhoud vond ik boeiend genoeg.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ausgang

    Beetje jammer dat de hekken op de onderzijde er niet af kunnen, dan klopt de titel niet meer en dan heeft uw persoon geen voeten meer.
    Al bij al een knappe plaat door de "leegte" rondom de persoon.

    Comment


    • #3
      Re: Ausgang

      Ik weet eigenlijk niet goed wat het onderwerp is: is dit het prachtige gebouw, is dit de eenzame persoon in het midden, of is dit inderdaad de verwijzing naar de uitgang.
      Bij een vierkantig formaat, valt het grootste gedeelte van het hekken er af (op een klein stukje na aan de linkerkant dat je gerust weg kan retoucheren). De foto zou voor mij dan sterker zijn en de "leegte" zou dan ook meer benadrukt worden. Je moet dan inderdaad wel een andere titel kiezen.
      Al bij al inderdaad een mooi beeld.

      Comment


      • #4
        Re: Ausgang

        Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
        Ik weet eigenlijk niet goed wat het onderwerp is: is dit het prachtige gebouw, is dit de eenzame persoon in het midden, of is dit inderdaad de verwijzing naar de uitgang.
        Bij een vierkantig formaat, valt het grootste gedeelte van het hekken er af (op een klein stukje na aan de linkerkant dat je gerust weg kan retoucheren). De foto zou voor mij dan sterker zijn en de "leegte" zou dan ook meer benadrukt worden. Je moet dan inderdaad wel een andere titel kiezen.
        Al bij al inderdaad een mooi beeld.
        Ik had (of heb) nochtans een inleidend zinnetje meegeplaatst om de foto - en de maker - een beetje begrijpender te maken, verder kan ik je zienswijze dus niet helpen LayLyxx. Bij mij primeert in deze categorie (straatfotografie) voornamelijk de inhoud en dan een beetje de sfeer naargelang de situatie en dit in samenwerking met de omgeving welke een bijrol vervult.
        Bedankt voor je mening alsook een dank aan Boudini.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Ausgang

          Door de toren mee in beeld te nemen is er wel een groot stuk van de foto uitgebrand.
          Misschien was een ingezoomde versie hier meer aangewezen.
          Peter
          mijn website : klik

          Comment

          Working...
          X