Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon Eos 350D - foto's zonder CF kaart

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon Eos 350D - foto's zonder CF kaart

    Hallo,

    Ik heb met mijn Eos 350D foto's genomen maar tot de vaststelling gekomen dat er geen CD kaartje in het fototoestel zat.
    foto's zonder CF stond AAN dus ik heb foto's kunnen nemen.

    Mijn vraag is nu, wat is er gebeurd met deze foto's? Worden die ergens bewaard op een intern geheugen? Kan ik die foto's op de één of andere manier toch op mijn PC zetten of werden deze foto's niet bewaard en heb ik dus niets?

    Alvast bedankt

    Koen

  • #2
    Re: Canon Eos 350D - foto's zonder CF kaart

    Die foto's zijn nergens opgeslagen als er geen geheugenkaartje in de camera zat, er is geen enkele mogelijkheid om die te recupereren.

    Als ik een nieuwe camera (Canon) uit de verpakking haal, dan schakel ik die idiote functie waarmee je foto's kan maken zonder geheugenkaartje altijd meteen uit.
    Dan krijg je direct een waarschuwing als je foto's probeert te maken terwijl geen kaartje in de camera zit.

    Ik vind dat als standaardinstelling meteen moeten kiezen dat je geen foto's kan maken als er geen geheugenkaartje in de camera zit...

    Ik heb vroeger ooit ook nog iemand geweten die foto's aan het maken was, en dan achteraf merkte dat er geen filmrolletje in de camera stak...
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment

    Working...
    X