Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iemand dit al aangekocht?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #2
    Re: Iemand dit al aangekocht?

    Ik heb er verleden week ergens wat over gelezen, zou maar werken tot op een paar meter,
    goed om je sleutels te vinden maar niet om je auto te traceren op een paar honderd meter.
    Last edited by Guest42; 7 november 2016, 11:51.

    Comment


    • #3
      Re: Iemand dit al aangekocht?

      Neen en ook niet van plan.
      Is volgens mij puur bedrog en zoals aangegeven een gadget.

      Registreert uw positie op je smartphone wanneer je in de nabijheid bent.
      Wanneer je de plaats verlaat waar dit gadget ligt, dan blijft die locatie onthouden.
      Is dus goed in zoverre je goed GPS ontvagst hebt en de gadget niet verplaatst werd zonder je smartphone in de directe nabijheid.

      Laat iemand je wagen of portefeuille stelen of verplaatsen met deze gadget in ... weinig kans dat ge die ooit terugziet.
      Is enkel nuttig wanneer je vergeet waar hij staat ... maar daar zijn andere gratis apps voor en vaak al mogelijk met standaard aanwezige apps.

      De reacties die op hun site staan zijn eveneens vals ... probeer er maar eentje toe te voegen, die zal nooit verschijnen maar je zal veel spam ontvangen.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Iemand dit al aangekocht?

        Het werk eigenlijk enkel en alleen als er een smartphone in de buurt is, die ook nog eens de app geïnstalleerd heeft en de BT connectie van heeft op staan
        Good luck dus om inderdaad in de criminele loods korter dan 10m bij je wagen te geraken, laat staan dat hij ergens in Shubawaka staat.......
        Ik denk niet dat daar mensen met smartphones en deze app dan nog is rondlopen.

        Boerenbedrog dus..
        Canon 5D2 en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Iemand dit al aangekocht?

          dat staat gewoon in mijne gps : waar staat mijnen auto

          Comment


          • #6
            Re: Iemand dit al aangekocht?

            Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
            dat staat gewoon in mijne gps : waar staat mijnen auto
            Ingebouwde gps?

            Comment


            • #7
              Re: Iemand dit al aangekocht?

              yep, en dan neem ik die onder mijnen arm als ik .. en dan moet ik die nooit zoeken

              Comment

              Working...
              X