Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Noordzeestrand update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Noordzeestrand update

    Wie een rustig strand zoekt, kan ik aanraden om het strand van Neeltje-Jans (stormvloedkering) eens op te zoeken.

    Noordzeestrand.


    Update.

    Graag op zwart bekijken. Bedankt alvast.
    Last edited by Johan1956; 7 november 2016, 16:27. Reden: Update geplaatst
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Noordzeestrand

    Zal ik onthouden, dit stukje ziet er mooi uit. Er lijkt een beetje een blauwzweem te heersen maar eerlijk gezegd: ik bekijk het op mijn laptopje
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Noordzeestrand

      niet te veel reclame maken voor Neeltje Jans, straks is het daar zo druk als aan de Belgische kust. En, je hebt gelijk, het is zoals je toont, een prachtig stuk strand.
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

      Comment


      • #4
        Re: Noordzeestrand

        Zeer mooie voorgrond met die watergeultjes, en fraaie glans...Ook heerlijke wolkenlucht..

        Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
        Er lijkt een beetje een blauwzweem te heersen maar eerlijk gezegd: ik bekijk het op mijn laptopje
        Denk dat olivetti inderdaad gelijk hebt, met pipet op het witte schuim klikken, en er komt ineens een prachtige gouden glans op het zand.
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Noordzeestrand

          Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
          Zeer mooie voorgrond met die watergeultjes, en fraaie glans...Ook heerlijke wolkenlucht..


          Denk dat olivetti inderdaad gelijk hebt, met pipet op het witte schuim klikken, en er komt ineens een prachtige gouden glans op het zand.
          Prachtige uitsnede.

          Comment


          • #6
            Re: Noordzeestrand

            hele mooie
            Peter
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Noordzeestrand

              Heel mooi zo met die wolken.
              Stukje blauw in de weerschijn een plusje.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Noordzeestrand

                Heerlijk en eenvoudige kijk op zee en strand. Ik herken me een beetje in de bewerking
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Noordzeestrand

                  Bedankt voor de reacties en de opmerking over de WB.
                  Ik ben een poosje bezig geweest, maar ik krijg het niet echt voor elkaar. Vermoedelijk een kwestie van verschil in weerschijn van wolken en blauwe lucht ?
                  De vallende golf is nu mooi wit, de lopende golf is blauwig , maar het schuim is weer geelachtig.
                  Het zou alleen op te lossen zijn door de verschillende plaatsen een eigen WB te geven, denk ik.
                  Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                  Vriendelijke groeten, Johan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Noordzeestrand

                    Bekend stukje voor mij, heb ik ook al ettelijke uren gesleten
                    Mooie opname hoor Johan en heel knap met dat stukje weerspiegeling
                    Ik denk dat de kleuren wel goedzitten hoor, wolken en zon kunnen soms rare dingen doen op het water

                    grts
                    Sieg
                    Voor meer foto's ; www.sieg.be

                    Comment

                    Working...
                    X