Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mail apple

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mail apple

    Heeft er nog iemand een mail gekregen van Apple met de melding [ Uw Apple ID is geblokkeerd ] ?
    Ik kreeg er drie op met ongeveer een uur tussenpose.
    Spam?

    Als uw Apple ID is geblokkeerd

    Als uzelf of iemand anders uw wachtwoord, beveiligingsvragen of andere accountinformatie te vaak onjuist invoert, wordt voor uw veiligheid uw Apple ID automatisch geblokkeerd en kunt u niet inloggen bij Apple-voorzieningen. U kunt uw Apple ID pas ontgrendelen wanneer u uw identiteit hebt geverifieerd.

    Verifieer uw identiteit

    Andere manieren om te winkelen: bezoek een Apple Store, bel naar 0800 0200 570 of zoek een reseller.

    Copyright © Apple Inc. Alle rechten voorbehouden.

  • #2
    Re: Mail apple

    Log in op uw account en je weet meteen of het echt is ... kan je inloggen, dan is het een valse mail.

    Hier niets ontvangen.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Mail apple

      Hier ook eentje gekregen. Is phising mail. Niks van geloven. Kon gewoon met mijn account inloggen.
      I love my D500

      Comment


      • #4
        Re: Mail apple

        Ik heb die al een paar keer gehad en ik heb niet eens een Appel LOL Geen account bij Appel ook niet.

        Comment


        • #5
          Re: Mail apple

          Is Idd phising.bedankt allemaal

          Comment


          • #6
            Re: Mail apple

            Ze hopen natuurlijk je login gegevens te krijgen door je naar een gemanipuleerde site te loodsen.
            Eventueel loodsen ze je login request door, maar ondertussen hebben ze wel even je username en password opgeslagen.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment

            Working...
            X