Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto nabootsen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto nabootsen

    Hallo,

    Ik zou graag volgende foto willen nabootsen. Hoe ga ik te werk?
    Ik ben een leek in fotografie dus gelieve het in verstaanbare taal uit te leggen.



    Moderator Note: Omdat je enkel foto's van jezelf mag laten zien op BD (houdt o.m. verband met copyright!) is de foto die je wil nabootsen achter een linkje geplaatst.
    Last edited by LesC; 4 november 2016, 13:50.

  • #2
    Re: foto nabootsen

    Een leek en zo'n foto willen maken?
    Lessen volgen, een dure studio inrichten, leren wat belichten is, en veel geduld hebben.
    Maar als je dat wil bereiken en je hebt het karakter waarom zou je het niet kunnen?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: foto nabootsen

      ...of de makkelijkere weg kiezen en een goede fotograaf vragen om deze foto voor jou te maken.
      Zoiets als "iedereen kan toch foto's maken", maar toch heb je profs
      Canon 5D2 en wat glas

      Comment


      • #4
        Re: foto nabootsen

        Dat zou gemakkelijk zijn, als leek zo een foto maken. Ik ben een leek in koken en ga toch ook geen 5 sterren menu koken na eerst wat uitleg te vragen....... tjonge jonge toch.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: foto nabootsen

          Oorspronkelijk geplaatst door anoniem01 Bekijk bericht
          Hallo,

          Ik zou graag volgende foto willen nabootsen. Hoe ga ik te werk?
          Ik ben een leek in fotografie dus gelieve het in verstaanbare taal uit te leggen.


          [/MNote]