Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

VERKOCHT! Mooie deal voor ernstige (hobby)fotografen : NIKON D600 en nog veel meer

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] VERKOCHT! Mooie deal voor ernstige (hobby)fotografen : NIKON D600 en nog veel meer

    VERKOCHT !

    Door een zware schouderoperatie en met pijn in het hart zie ik mij helaas genoodzaakt om mijn fotografiemateriaal te verkopen en over te schakelen op een lichtere systeemcamera.
    Alle hieronder vermelde toestellen en accessoires zijn in perfecte staat en zijn zeer geschikt voor veeleisende en avontuurlijk ingestelde fotografen.

    Het fototoestel en de lenzen werden in 2013 aangekocht bij Fotokonijnenberg in Turnhout. Aankoopfacturen zijn beschikbaar.

    - NIKON D600 (full frame)
    - NIKON AF-S 28-300mm F/3.5-5.6G ED VR + zonnekap (klik voor meer info)
    - NIKON AF-S 50MM F/1.4G (klik voor meer info)
    - TOKINA 11-16 F2.8 DX + zonnekap (klik voor meer info)
    - NIKON Speedlight flash SB-910 (klik voor meer info)
    - NIKON batterij + reservebatterij
    - Nikon oplader
    - Circulaire polarisatiefilter B+W (77mm)
    - THINK TANK (Speed Freak V2.0). Zeer functionele hoogwaardige draagtas die met de instelbare schouderriem over de schouder gedragen worden, maar beschikt ook over een brede, zachte heupriem waardoor de tas op de buik kan gedragen worden. Het materiaal is hierdoor altijd binnen handbereik (klik voor meer info)
    - TENBA fototas
    - MANFROTTO 055DB stevig statief

    Het is een heel compleet pakket en zeer geschikt voor (zwaardere) reizen.
    De sensor werd vorige maand nog professioneel gereinigd bij Konijnenberg in Turnhout.

    Uiteraard gaat mijn voorkeur naar de verkoop van het totaalpakket. In dat geval mag alles weg voor 1.800 euro.

    Voor de geïnteresseerden is er ook nog een uitstekende Nikon D300 beschikbaar (perfect als reservetoestel). Vraag gerust meer info.

    Alles kan uitgetest worden na afspraak. Ik woon in Kasterlee.

    Last edited by didgeX; 11 november 2016, 11:26.
Working...
X