Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even stilstaan bij ... 'De veel te lange lijst'

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even stilstaan bij ... 'De veel te lange lijst'

    Voor velen is 1 november een dag waarbij we onze overledenen herdenken. Een moment van bezinning.
    Voor mij, onze familie is het dan vaak een moment om rond tafel lekker te babbelen en herinneringen op te roepen en vooral veel annekdotes op te halen en eventueel foto's te herbekijken.
    Ook in onze vriendenkring wordt aan vrienden en overblijvenden gedacht en misschien past het hier even stil te staan bij diegene die hier ongewild afscheid namen.
    Er ontbreken er wel enkele waarvoor mijn verontschuldigingen, maar dat betekent niet dat ik er minder respect voor heb. De lijst kan aangevuld (verwittig me via PM) of meldt die gewoon in de topic-reeks

    JazzAddict
    bennyboy
    FireFox
    Tozumi
    jderoye
    Pie
    Kodachrome
    Hanske
    Peter1
    Theokus
    Boris165
    JR52


    Allemaal prachtige mensen...
    Last edited by Wim.Vanmaele; 23 december 2016, 13:13. Reden: Toevoeging bd-lid
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Even stilstaan bij ...

    Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Voor velen is 1 november een dag waarbij we onze overledenen herdenken. Een moment van bezinning.
    Voor mij, onze familie is het dan vaak een moment om rond tafel lekker te babbelen en herinneringen op te roepen en vooral veel annekdotes op te halen en eventueel foto's te herbekijken.
    Ook in onze vriendenkring wordt aan vrienden en overblijvenden gedacht en misschien past het hier even stil te staan bij diegene die hier ongewild afscheid namen.
    Er ontbreken er wel enkele waarvoor mijn verontschuldigingen, maar dat betekent niet dat ik er minder respect voor heb. De lijst kan aangevuld (verwittig me via PM) of meldt die gewoon in de topic-reeks

    JazzAddict
    bennyboy
    FireFox
    Tozumi
    jderoye
    Pie
    Kodachrome
    Hanske
    Theokus
    Boris165

    Allemaal prachtige mensen...
    Goed initiatief, Wim - ze verdienen het. Respect.
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

    Comment


    • #3
      Re: Even stilstaan bij ...

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
      Goed initiatief, Wim - ze verdienen het. Respect.
      Vind ik ook.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #4
        Re: Even stilstaan bij ...

        Mooi initiatief.
        En wat je doet in je familiekring is inspirerend.

        Comment

        Working...
        X