Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

oehoe

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] oehoe

    DSC_1249 by Raf Strobbe, on Flickr

    Nikon 7100 met Nikkor 70-200 f 4
    ISO 200 op 200 mm f 4 1/640

    Bedankt voor het kijken en uw reacties,

    Raf.
    Last edited by muesli; 4 november 2016, 21:51.

  • #2
    Re: oehoe

    Waarschijnlijk een heel moeilijke foto om te maken bedoel ik ...
    Het beeld spreekt me eigenlijk niet echt aan...komt dit nu door de rare achtergrond ?
    Terwijl dit eigenlijk een pracht van een vogels is ...

    Groetjes
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: oehoe

      Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk bericht
      Waarschijnlijk een heel moeilijke foto om te maken bedoel ik ...
      Het beeld spreekt me eigenlijk niet echt aan...komt dit nu door de rare achtergrond ?
      Terwijl dit eigenlijk een pracht van een vogels is ...

      Groetjes
      Freddy
      Bedankt voor je reactie. De achtergrond is een muur van een oude burcht. Ik heb die wat donkerder gemaakt maar in LR is men beperkt qua mogelijkheden om die achtergrond nog egaler te maken en dus minder druk. Ik dacht dat deze omgeving wel paste bij de vogelsoort. En je hebt inderdaad niet veel keus om de achtergrond te bepalen bij vliegende vogels zoals deze.
      Grts,
      Raf.
      Last edited by muesli; 2 november 2016, 01:54.

      Comment


      • #4
        Re: oehoe

        Ik heb een update gemaakt waarbij ik de achtergrond nog donkerder gemaakt heb. Misschien komt deze beter over en gaat alle aandacht nu alleen naar de uil?

        Comment


        • #5
          Re: oehoe

          Achtergrond is hier niet zo m'n ding
          Ik zie dat 'm lintjes aan de poten heeft ...

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: oehoe

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Achtergrond is hier niet zo m'n ding
            Ik zie dat 'm lintjes aan de poten heeft ...

            grts
            Sieg
            Kan ook moeilijk anders wanneer dit op een show van roofvogels en jachtvogels in een kasteelruïne genomen is.
            Ik heb blijkbaar begrepen zoals ik eerder bij "oehoe II" schreef dat foto's van in het wild gefotografeerde dieren veel beter geapprecieerd worden. Het waren voor mij ook de eerste foto's van vogels die ik niet in de vrije natuur tegenkwam en ik zal er dus ook geen meer posten. Ik vind het zelf ook niet zo interessant om dieren in wildparken, dierenparken, enz. te gaan fotograferen. Je moet er meer letten op de kunstmatige omgeving en de vele andere bezoekers dan op de dieren zelf. Maar waar trek je de grens wanneer je alle wildparken bant? Ik heb zelf de meeste nationale parken van de VS bezocht en er is een heel groot verschil tussen het ene en het andere. De parkwachters van Denali NP in Alaska noemen Yellowstone bvb. minachtend eerder een ZOO dan een NP ...

            Comment


            • #7
              Re: oehoe

              Ik heb er zelf geen problemen mee hoor Raf waar en wanneer een opname gemaakt is.
              Toeval wil dat ik eerst deze opname gezien heb en dan pas de tweede, daar kon ik dus inderdaad lezen dat 'm op een show gemaakt was.
              Bij deze was dat eigenlijk nergens te zien en daardoor dat ik ook iets schreef over de lintjes hé

              En inderdaad waar trek je de lijn, daarom ook dat ik zeg dat ikzelf er niet tegen ben
              Want ook ik ga naar de AWD voor de vossen en naar de Hoge Veluwe voor de Edelherten.
              In Afrika zijn het ook allemaal parken, dus inderdaad waar trek je de lijn hé

              grts
              Sieg
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X