Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vroege morgen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] vroege morgen

    Een van mijn eerste foto's met de Petzval lens 85mm op 2.8. Het was de bedoeling enkele mooie stille onderwerpen te fotograferen maar wou deze niet laten voorbijgaan.
    Niet gemakkelijk, sluitertijd aanpassen, manueel scherpstellen op een bewegend onderwerp. Commentaar of tips welkom.


    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

  • #2
    Re: vroege morgen

    Vind het beeld relatief onrustig - vooral in de voorgrond - maar das wellicht de eigenschap van die lens.
    Goed moment met de loper - misschien had je nog iets langer kunnen wachten met afdrukken
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: vroege morgen

      Vind het juist wel wat hebben, net of je zelf aan het rennen bent geweest, er zit beweging in de foto...Vind het knap..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: vroege morgen

        Bedankt voor de reacties. Ja, dat is juist de eigenschap van de lens. Alleen het centerpunt is scherp, bij deze lens moet je dus afstappen van de derde-regel.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: vroege morgen

          ik vind het ook wel iets hebben ,niet dat ik grote fan ben van deze foto ,maar die voorgrond intrigeerd mij , ik denk dat je vooral mooie abstracte beelden kan mee maken

          Comment


          • #6
            Re: vroege morgen

            Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            ik vind het ook wel iets hebben ,niet dat ik grote fan ben van deze foto ,maar die voorgrond intrigeerd mij , ik denk dat je vooral mooie abstracte beelden kan mee maken
            Hier volg ik Patrick in
            Wel een mooie sfeer te pakken

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment

            Working...
            X