Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handschoenen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handschoenen

    Ik ben in feite op zoek naar warme handschoenen en toch gemakkelijke om te fotograferen.
    Iemand een tip?

  • #2
    Re: Handschoenen

    Stealth gear 😉

    Comment


    • #3
      Re: Handschoenen

      Hoi,
      Hoe warmer (dikker) je de handschoen wilt hebben, des te minder fijn wordt het bedienen van je apparaat.
      Voordat ik in het vroege voorjaar naar Finland, 300 km boven de poolgrens vloog, ben ik in de wielersport gaan snuffelen.
      Daar had ik redelijk dunne handschoenen, waarmee ik mijn camera goed kon bedienen.
      De fietsers reden daarmee to -5 graden.
      Deze handschoenen pastte gemakkelijk in de overwanten die ik bij het hotel kon lenen.
      Ook de rest van de extreme kleding zat bij mijn hotelprijs inbegrepen.
      Het is daar levensgevaarlijk met te dunne kleding.
      Ik hou niet van handschoenen, waarbij ik min vingertoppen vrij maak om te fotograferen.
      Met mijn warme vingers op een ijs en ijskoud apparaat... nee, dank u. Je kunt in luttele seconden vast vriezen.

      Comment


      • #4
        Re: Handschoenen

        Zelf heel tevreden van deze:

        Comment


        • #5
          Re: Handschoenen

          Kijk eens bij Skinfit. Loop kledij. Zeer dun ev veel gevoel en echt warm. Ik draag ze zelf ook in de winter.



          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
          Mvg,
          SW
          BD1071BE

          Comment


          • #6
            Re: Handschoenen

            ik heb deze in het begin van het jaar gekocht:
            Craft Bike Siberian handschoenen zwart 1901623 koop je vanaf €39,50 bij triathlonaccessoires.nl! ✓ 24-uurs levering ✓ Beste prijs garantie ✓ Mega assortiment

            Kon dit gisteren nog niet tikken, ik zat nog op het vliegveld van Palma de Mallorca...

            Comment


            • #7
              Re: Handschoenen

              Keuze ten over weeral,dat wordt weer een beetje vergelijken

              Comment


              • #8
                Handschoenen

                Ik heb me de Macwet Climatec besteld. Staan bij Konijnenberg in promotie [emoji106]

                Nu nog een goeie muts...

                Comment


                • #9
                  Re: Handschoenen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Bobb Bekijk bericht
                  Ik heb me de Macwet Climatec besteld. Staan bij Konijnenberg in promotie [emoji106]

                  Nu nog een goeie muts...
                  Bedankt voor de tip,ga eens onmiddellijk naar kijken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Handschoenen

                    Die van Konijnenberg zijn blijkbaar voor de zomer en gaan retour 😕 let op! Er is een mesh versie en een climatec versie

                    Comment


                    • #11
                      Re: Handschoenen

                      Ok, bedankt voor de inlichting,ik zoek er wel degelijk tegen de koude

                      Comment


                      • #12
                        Re: Handschoenen

                        ik heb enkele jaren geleden in de decathlon een paar handschoenen gekocht die zeer dun zijn. Eigenlijk zijn het handschoenen waar je nog een paar handschoenen kan boven dragen. Ik herinner me wel nog dat het in de ski-periode was toen ik ze aanschafte.

                        Comment

                        Working...
                        X