Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

parkeren op de luchthaven Eindhoven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • parkeren op de luchthaven Eindhoven

    Dag allemaal, ik wil mijn wagen voor een tiental dagen parkeren op of aan de luchthaven van Eindhoven (begin november).Echter er zijn buiten de luchthavenparkings nog zoveel andere aanbieders dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Heeft er iemand ervaring met het parkeren op de luchthaven of priveparkings aanbieders?

    Welke zijn betrouwbaar want reserveren gaat meestal online.

    dank alvast
    Groeten Sensor

  • #2
    Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

    Ik heb de afgelopen twee jaar verschillende malen gebruik gemaakt van de overdekte parkeermogelijkheid bij de luchthaven en dat tot volle tevredenheid. Relatief lage kosten, ik dacht van €35 per week en belangrijker nog: de loopafstand tussen de parkeergarage en de luchthaven is plm 5 minuten
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

      Overdekt aan die prijs! ik kan het nergens vinden, de goedkoopste liggen rond de veertig euro per week niet overdekt. Was het een parking van de luchthaven zelf? Weet u nog welke aanbieder? dank u.
      Groeten Sensor

      Comment


      • #4
        Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

        Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        Overdekt aan die prijs! ik kan het nergens vinden, de goedkoopste liggen rond de veertig euro per week niet overdekt. Was het een parking van de luchthaven zelf? Weet u nog welke aanbieder? dank u.
        Het was inderdaad een Parking van de luchthaven zelf. P4 Bronze. Lang van te voren gereserveerd, misschien verklaart dat de voordelige prijs.
        Ik zie nu dat het duurder geworden is.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

          Dag,
          je kunt ook beroep doen op Jan Tromp, een transportbedrijf een beetje verder. Je parkeert daar bewaakt, en men brengt je in 3 minuten naar het vliegveld; ophalen gaat al even vlot.
          Onklopbare prijs en service.

          succes,
          filip

          Comment


          • #6
            Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

            Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
            Dag,
            je kunt ook beroep doen op Jan Tromp, een transportbedrijf een beetje verder. Je parkeert daar bewaakt, en men brengt je in 3 minuten naar het vliegveld; ophalen gaat al even vlot.
            Onklopbare prijs en service.

            succes,
            filip
            Ben benieuwd ik heb een mailtje gestuurd.Dank alvast.
            Groeten Sensor

            Comment


            • #7
              Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

              Lock&fly vindt ik wel oke Niet té duur, en op wandelafstand van de ingang van het vliegveld.
              Life through a lens..

              Comment


              • #8
                Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

                Oorspronkelijk geplaatst door Kevin1602 Bekijk bericht
                Lock&fly vindt ik wel oke Niet té duur, en op wandelafstand van de ingang van het vliegveld.
                Deze had ik ook al op het oog ;-)
                Groeten Sensor

                Comment


                • #9
                  Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

                  Let op! wettelijk mogen bedrijven of andere particulieren op het industrieterrein rond de luchthaven geen parkeergelegenheid aanbieden omdat dit niet overeenkomt met het bestemmingsgebied en dit wordt door de Gemeente Eindhoven ook gehandhaafd
                  Slimmer en misschien voordeliger is om je naar de luchthaven te laten brengen en ophalen. Ook met het openbaar vervoer is de luchthaven goed te bereiken.

                  Comment


                  • #10
                    Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

                    Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
                    Slimmer en misschien voordeliger is om je naar de luchthaven te laten brengen en ophalen.
                    Dat is toch net wat Jan Tromp doet ? (tenzij op zijn shuttle wagen levensgroot "Jan Tromp" staat natuurlijk....)
                    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                    Comment


                    • #11
                      Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

                      Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                      Dat is toch net wat Jan Tromp doet ? (tenzij op zijn shuttle wagen levensgroot "Jan Tromp" staat natuurlijk....)
                      Zo goedkoop is Jan tromp nu ook alweer niet (na aanvraag), 10 dagen 100 euro, vergelijk eens andere aanbieders, Lock&fly bv vragen voor 10 dagen 61 euro op 300 meter lopen van terminal.
                      Groeten Sensor

                      Comment


                      • #12
                        Re: parkeren op de luchthaven Eindhoven

                        Idd.. Geen gedoe met shuttle's en pendeldiensten. (Die je soms ook maar nipt op tijd afzetten..) Je kunt wel niet echt op de reviews afgaan van Lock&fly.. heel uiteenlopend. Ik heb het geprobeerd en mijn ervaring was goed.
                        Life through a lens..

                        Comment

                        Working...
                        X