Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fjalsárlón + update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] fjalsárlón + update

    die structuren vond ik prachtig

    laatste versie volledig herontwikkeld
    grote versie up








    eerste versie
    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 29 oktober 2016, 20:01.

  • #2
    Re: fjalsárlón

    Dat is immer zo met gletsjers Bopatje. Boeiend van ritme. Onderaan (het water) is het zo wat een korrelige grijze massa en vraag me af of de foto wat frisser kan ?
    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

    Comment


    • #3
      Re: fjalsárlón

      Hmmm... moeilijke.

      Vind het wel een intressante opname. Maar volg ook met de opmerking over de onderkant.
      Als je daar de helft van het water laat afvallen, zodat die drijvende ijsblokken al verdwijnen, lijkt de foto al sterker te worden vind ik.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: fjalsárlón

        Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
        Hmmm... moeilijke.

        Vind het wel een intressante opname. Maar volg ook met de opmerking over de onderkant.
        Als je daar de helft van het water laat afvallen, zodat die drijvende ijsblokken al verdwijnen, lijkt de foto al sterker te worden vind ik.
        Ik volg, dan wordt het bijna een abstract schilderij!
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: fjalsárlón

          ik heb de foto vanaf het begin volledig herwerkt ,en een up geplaatst ,ik vond dat er heel veel detail was verloren gegaan dit heb ik dan getracht terug te winnen door naverscherping wat niet echt is gelukt en daarbij heel wat korrel in het water bracht ,veel heb ik er niet aan veranderd omdat ik nog altijd vind dat die ijsblokken in het water niet echt stoort (althans voor mij ) het is idd geen open landschap meer een detail uit het landschap genomen met tele ,waardoor het wat abstracter wordt ,ik heb ginds heel veel met de tele gewerkt omdat dit het landschap op een heel andere manier benaderd ,dan gaat het vooral over lijnen en structuren dat men door je zoeker ziet ,je tele 1 m verplaatsen en je hebt een totaal ander beeld ,
          alle tele's zijn ook rechtstreeks uit de hand genomen
          er zullen er zeker nog wel komen (voor de liefhebbers) maar er komen ook nog heel wat andere ook ,ik ben nog niet aan het eind
          Last edited by bopatje; 29 oktober 2016, 20:14.

          Comment


          • #6
            Re: fjalsárlón

            Mooie abstracte opname.
            De update zal wel meer detail hebben zo te zien maar de sobere tonaliteit van je eerste versie vond ik passender
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: fjalsárlón

              Heel mooi - ijzig knap
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: fjalsárlón

                Die structuren zijn inderdaad wel echt super...Ga hier ook voor de update..
                Hoewel het dan een totaal andere foto word, vind ik het zonder het water ook erg mooi...Beetje meer abstract..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: fjalsárlón

                  Update is top!
                  Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                  Website - 500px - Instagram

                  Comment


                  • #10
                    Re: fjalsárlón

                    Je up vind ik beter, ook een ietsje meer realistischer al hoeft dit niet steeds zo te zijn.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: fjalsárlón

                      Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                      Mooie abstracte opname.
                      De update zal wel meer detail hebben zo te zien maar de sobere tonaliteit van je eerste versie vond ik passender
                      Ik volg jou!
                      Canon 5D2 en wat glas

                      Comment


                      • #12
                        Re: fjalsárlón

                        Prachtige opname Patrick met die mooie structuur

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment

                        Working...
                        X