Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Natural beauty

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Natural beauty

    Dit is ééntje van een shoot die ik 2 weken geleden heb gedaan voor vrienden van ons. Ze hadden graag enkele foto's van hun dochter in mijn geliefkoosde stijl.
    Benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes, Marchristan.

  • #2
    Re: Natural beauty

    Mooie foto/belichting met aangename, spontane uitstraling, maar de pupillen vd ogen zijn wat groot uitgevallen en dat maakt het speciaal maar toch ook wat onnatuurlijker.

    Comment


    • #3
      Re: Natural beauty

      Ik vind de belichting onprettig overkomen. Misschien komt het ook wel deels doordat voor de achtergrond zwart is genomen. De kleurtint is voor een kinderportret ook erg koel.
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: Natural beauty

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Ik vind de belichting onprettig overkomen. Misschien komt het ook wel deels doordat voor de achtergrond zwart is genomen. De kleurtint is voor een kinderportret ook erg koel.
        Geen probleem hoor Henk47. Het is de stijl die ik zelf graag zie en bewust voor kies. Donkere achtergrond, beperkte belichting met schaduwen, de pupillen wat groter en de kleurverzadiging sterk verminderd. Bedankt in ieder geval voor je eerlijke commentaar.

        Groetjes Marchristan.

        Comment


        • #5
          Re: Natural beauty

          Oorspronkelijk geplaatst door GeeBee Bekijk bericht
          Mooie foto/belichting met aangename, spontane uitstraling, maar de pupillen vd ogen zijn wat groot uitgevallen en dat maakt het speciaal maar toch ook wat onnatuurlijker.
          Bedankt alvast voor je reactie. De pupillen zijn bewust en hoort wat bij mijn stijl die ik probeer aan te houden ☺️

          Groetjes Marchristan.

          Comment

          Working...
          X