Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Samenvoegen van gebruikers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Samenvoegen van gebruikers

    Hallo allemaal,

    zoals jullie weten proberen wij onze gebruikersdatabase zo netjes mogelijk te houden door bvb. niet gebruikte accounts te verwijderen enz.

    Met deze software is het eveneens mogelijk om 2 (of meer) gebruikers samen te voegen. Zoals jullie weten kan iedere gebruiker maar over één account beschikken. Door de verhuis van het forum, door inlogproblemen in het verleden, ..., kan het zijn dat sommige gebruikers over meerdere accounts beschikken, waarvan er maar eentje gebruikt wordt.

    Personen die in dit geval zijn mogen mij de niet (meer) gebruikte accounts doorsturen, samen met het account dat zij wel gebruiken. Ik zal de oude accounts dan samenvoegen met het huidige. De postings e.d. verhuizen dan ook van de 'oude' user naar de 'nieuwe'. Ik heb dit al voor enkele gebruikers gedaan ...

    Alle postings, statistieken, ..., worden dus opgenomen in uw huidig account, de niet meer gebruikte accounts worden na het samenvoegen automatisch verwijderd.

    PS: Dit is geen verplichting, maar ik denk dat dit zowel voor jullie als voor ons een mooie 'opkuis' is

    Sven
    --
    Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

  • #2
    Re: Samenvoegen van gebruikers

    the hustler (oude account) = ravasjol (nieuwe)

    Comment


    • #3
      Re: Samenvoegen van gebruikers

      ... werden samengevoegd ...
      Sven
      --
      Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

      Comment


      • #4
        Re: Samenvoegen van gebruikers

        bedankt Sven, ...

        Comment


        • #5
          Re: Samenvoegen van gebruikers

          Geertjebeertje is huidig.


          Oude is (dacht ik toch): G-bear en mister G.

          Maar ik kan me vergissen.

          Comment


          • #6
            Re: Samenvoegen van gebruikers

            vroeger daruka is nu zjikker, was mijn wachtwoord vergeten en juist veranderd van provider, kon dus mijn wachtwoord niet meer achterhalen.
            Logic brings you from A to B,
            Photography brings you everywhere.

            Comment

            Working...
            X