Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Epson stylus color 1500W

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Epson stylus color 1500W

    Heeft er iemand ervaring met deze printer?
    Zo ja, op welk papier?



    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  • #2
    Re: Epson stylus color 1500W

    Een prima printer, werkt goed op eigenlijk vrijwel alle niet te dikke papiersoorten. Vooral zeer goed op glazende en zijdeglanzende papiersoorten. Let op: de inktpatronen zijn heel klein en redelijk snel op en kosten een vermogen (alles vervangen kost al gauw 80 euro). Ik gebruik daarom refillables. Je kunt deze printer ook prima gebruiken in combinatie van pigmentinkt of gebruik maken van een zwart/wit (grijs) inktset om neutrale z/w-afdrukken te maken.
    Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

    Comment


    • #3
      Re: Epson stylus color 1500W

      Bedankt voor de reactie, stefaand.


      Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Epson stylus color 1500W

        Heb je die printer al, of wil je hem nog kopen???

        Deze printer is beter, SureColor SC-P600 van Epson, kost wel 300,- € meer, carts van 25.9 ml( pigment inkt en een lagere liter-prijs ) 2 zwarten en 2 grijstinten, betere z/w afdrukken.



        pjw
        Last edited by pjw; 5 november 2016, 18:56. Reden: meerinfo
        Nikon, Epson Stylus Pro 4900, Epson Perfection V750 Pro, X-Rite i1Publish Pro, www.pwf.be

        Comment


        • #5
          Re: Epson stylus color 1500W

          Oorspronkelijk geplaatst door pjw Bekijk bericht
          Heb je die printer al, of wil je hem nog kopen???

          Deze printer is beter, SureColor SC-P600 van Epson, kost wel 300,- € meer, carts van 25.9 ml( pigment inkt en een lagere liter-prijs ) 2 zwarten en 2 grijstinten, betere z/w afdrukken.



          pjw
          Thx voor de tip maar de printer wordt aangeschaft voor totaal andere reden. Dat deze printer mooie resultaten geeft zou mooi meegenomen zijn.


          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

          Comment

          Working...
          X