Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

    Na bijna 10 jaar bij mijn huidige werkgever te hebben gewerkt verander ik binnenkort van werk. Voordat ik vertrek moet ik nog een week verlof opnemen (overuren). Dat zal midden november zijn.

    Mijn vriendin zal die week geen verlof kunnen nemen. We hebben geen huis om in te verbouwen en geen kinderen om voor te zorgen. Ik zou voorlopig nog van die 'luxe' willen gebruik maken en mijn week goed besteden . Het is niet de bedoeling om een volledige week van huis weg te zijn of 2000 euro te spenderen, maar enkele dagen ertussenuit lijkt me wel wat. Dat geeft mij wat tijd om het ene achter mij te laten en mij mentaal klaar te maken voor het volgende.

    Jammer genoeg staat november niet echt gekend als de mooiste maand van het jaar, maar enkele dagen Ierland/Schotland lijkt me bvb wel iets.

    Hebben jullie tips? Wat zouden jullie doen? Al dan niet fotografie-gerelateerd? Ik ben nog nooit alleen naar het buitenland geweest, dus dat op zich lijkt me al een ervaring.
    http://kasper.photography & Flickr

  • #2
    Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

    Enkele dagen naar de Ardennen, is nu de mooiste tijd van het jaar

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

      Berlijn. Met de kodak rond de nek.

      Comment


      • #4
        Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

        Bretagne, ongeacht het weer altijd mooi.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

          There's no place like the UK :
          In a gorgeous gallery, Rough Guides editors pick the most beautiful places in England. For a small country, England has some pretty impressive sights.


          De herfst is trouwens het ideale seizoen voor een bezoekje aan de UK...
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #6
            Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

            Pak uwen auto en rij naar Barneville-Carteret (Fr.), en logeer er in hotel Le Cap vlak aan de haven/zee (niet duur en verschrikkelijk goed van eten) en floreer enkele dagen doorheen de Cotentin.
            Eer zomer of winter, aan zee zit je altijd goed voor fotografie, en de Cotentin heeft -tig bezienswaardigheden en is nog niet zo plat gefotografeerd als de Opaal kust.
            Wij waren er reeds verschillende keren samen, maar ik ben er ook eens voor een weekje alleen naar toe geweest, enkel en alleen voor het fotograferen...en voor het lekker eten natuurlijk.
            Mocht je daar naartoe trekken, laat het me maar weten, ik kan je alle fotogenieke plekjes opsommen .

            Deze is bvb gemaakt op een boogscheut van het betreffende hotel.
            Last edited by Guest17; 25 oktober 2016, 12:05.

            Comment


            • #7
              Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

              Citytrip kan ook leuk zijn; Parijs, Londen, Rome...
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

              Comment


              • #8
                Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                Laat U eens goed verwennen....
                http://www.cruiseselection.be/file/7...t_nov_2016.pdf ( Balcony Cabin )
                En met het vliegtuig terug.
                " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                Comment


                • #9
                  Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                  Berlijn of Barcelona, kan je héél goedkoop per vliegtuig naar toe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                    de zeeuwse kust, lekker uitwaaien
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                      Texel is ook mooie bestemming voor enkele dagen.
                      Er zijn mooie wandelingen en fietstochten mogelijk. Het weer moet wel een beetje meezitten.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                        Bedankt voor alle ideetjes, er zitten enkele leuke tussen.
                        Het platte Nederland spreekt mij persoonlijk minder aan.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                        There's no place like the UK :
                        In a gorgeous gallery, Rough Guides editors pick the most beautiful places in England. For a small country, England has some pretty impressive sights.


                        De herfst is trouwens het ideale seizoen voor een bezoekje aan de UK...
                        Vooral het Lake District lijkt me prachtig. Ik onderzoek eens of enkele dagen daar een optie zou zijn.
                        http://kasper.photography & Flickr

                        Comment


                        • #13
                          Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rasper Bekijk bericht
                          Bedankt voor alle ideetjes, er zitten enkele leuke tussen.
                          Het platte Nederland spreekt mij persoonlijk minder aan.

                          Vooral het Lake District lijkt me prachtig. Ik onderzoek eens of enkele dagen daar een optie zou zijn.
                          Lake District/Lancashire en heel North Yorkshire zijn adembenemend mooi (de hele UK trouwens).
                          De grootmoeder van m'n vrouw is van Lancashire afkomstig, trouwens...
                          Veel plezier in elk geval.
                          Wij moeten onze 5de reis dit jaar naar de UK uitstellen omdat m'n vrouw in het ziekenhuis ligt
                          Panasonic Lumix FZ2000

                          Comment


                          • #14
                            Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                            Doe normaal.
                            Tijd voor een mid life crisis.
                            Koop een moto of neem er nog een vriendin bij Of beiden
                            Je zal de week van je leven hebben.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Weekje verlof tussen jobs - wat zou jij doen?

                              Hopelijk neemt dan geen andere vent een week verlof om op je vriendin te passen. 😆

                              Als fotografie erbij mag komen, dan kan men ook mooie daguitstappen doen en 's avonds bij zijn werkende vriendin zijn. 😎
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X