Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brug

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brug

    Wet er iemand hoe en langs waar je IN het viaduct van Vilvoorde geraakt? Onder de baanvakken ligt er immers een soort tunnel waar je in kan. Heb op YouTube al filmpjes gezien.

  • #2
    Re: Brug

    Even de politie bellen.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

    Comment


    • #3
      Re: Brug

      Onder de brug waar vroeger Renault was en nu een opslagplaats van auto's is er o.a. een steunpaal waar je in kan ... als je de sleutel van de deur hebt tenminste.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #4
        Re: Brug

        Dank je maar dit weet ik. Je geraakt tot net onder de brug maar niet in de brug.

        Comment


        • #5
          Re: Brug

          Ik vraag me af of je nu al IN de brug geraakt bent?
          - 10 000 luchtballonnen kleuren de horizon.

          Comment


          • #6
            Re: Brug

            Nee maar wel al tot juist ONDER maar niet IN
            Je moet er ergens in geraken daar waar de brug "vertrekt" vanaf de "vaste" grond.
            Ik heb zo al een aantal bruggen bezocht, en dit echt niet om te vernielen of domme dingen uit te halen, maar je kan bij dit type van brug echte onder de rijweg lopen. Door die koker lopen dan verschillende leidingen voor gas, elektriciteit ed.
            Dit moet ook het geval zijn bij het viaduct van Vilvoorde, dus ergens in denk ik Konings-Lo of Machelen moet er toegang zijn....Alleen is de vraag waar en hoe?

            Comment

            Working...
            X