Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2de hands camera

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2de hands camera

    Hallo, ik ben net begonnen met deze nieuwe hobby!! Ik ben een"leek" in deze wereld maar ben super gemotiveerd.... Graag zou ik meer info willen over een instap camera en nieuwe locatie's. Bedankt

  • #2
    Re: 2de hands camera

    Gemotiveerd zijn is een goed begin. Met een 2-de hands camera beginnen is waarschijnlijk ook geen slecht idee.

    Maar om je te kunnen helpen ga je toch wat meer info moeten geven. Wat wil je fotograferen? Portretten, landschappen, street, studiowerk, sport, spelende kinderen, optredens... Veel mogelijkheden en elk van die mogelijkheden gaat wel ergens de keuze van materiaal een richting geven. Ook de manier waarop en wanneer je wil fotograferen kan belangrijk zijn. Voor op reis, bij lange wandelingen, meerdaagse trektochten, in de regen, altijd op zak of met een grote tas... Opnieuw een hoop mogelijkheden.

    Comment


    • #3
      Re: 2de hands camera

      Wat is een instap camera? En wat wil je met "Nieuwe locatie's", lijkt mij een beetje kort door de bocht....

      Bedenk eerst eens wat je zoal fotografisch wilt gaan vastleggen, dan ga je kijken naar welke objectieven je daarvoor kunt gebruiken en daarna komt pas de body - van welk merk dan ook -

      Comment


      • #4
        Re: 2de hands camera

        koop je gewoon een pocketje van een paar euro en begin te fotograferen wat je leuk vindt, ondertussen maak je je de in en outs van de fotografie eigen en dan kan je gaan denken ik welke richting wil verder, wat wil ik er mee en wat materiaal heb ik daarvoor nodig.
        Albums
        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

        Comment


        • #5
          Re: 2de hands camera

          Om een lang verhaal kort te maken en niet in herhaling te vallen: ik ben het eens met eigenlijk alle eerdere reacties, maar vroeg me nog wel een ding af.
          U geeft aan net begonnen te zijn met deze hobby, wat gebruikt u nu dan voor apparatuur? Hoewel apparatuur naar mijn mening vaak van ondergeschikt belang is, maakt het in een aantal situaties wel degelijk een verschil, maar dat geheel ter zijde.

          Comment


          • #6
            Re: 2de hands camera

            Hallo,

            TS is sinds 23 oktober 2016 niet meer op het forum geweest ...

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment

            Working...
            X