Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke compactcamera ipv canon 550D?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke compactcamera ipv canon 550D?

    Hallo allemaal,

    ik heb een canon 550D maar omdat wij veel gaan fietsen en met de kindjes weggaan zou ik graag een compact toestelletje bijkopen omdat deze veel makkelijker mee te nemen zijn. Welke vinden jullie een prima toestel voor vrijetijdsfoto's? Vroeger had ik een canon pixus 6, zou ik hiervan een opvolger kopen of toch iets helemaal anders?

    Groetjes,

    Ann

  • #2
    Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

    Oorspronkelijk geplaatst door Ann2507 Bekijk bericht
    Hallo allemaal,

    ik heb een canon 550D maar omdat wij veel gaan fietsen en met de kindjes weggaan zou ik graag een compact toestelletje bijkopen omdat deze veel makkelijker mee te nemen zijn. Welke vinden jullie een prima toestel voor vrijetijdsfoto's? Vroeger had ik een canon pixus 6, zou ik hiervan een opvolger kopen of toch iets helemaal anders?

    Groetjes,

    Ann
    wat is uw budget?

    Comment


    • #3
      Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

      Goede vraag en welk merk heeft je voorkeur. Ik raad alvast de Sony RX100MIII aan
      D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
      Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

      Comment


      • #4
        Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

        Hallo, ik dacht rond de 200€, mag iets meer zijn.
        Ik heb al eensrondgekeken en twijfel tss de canon powershot sx620 hd en de ixus 285 hs.
        Wat denken jullie?

        Comment


        • #5
          Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

          Als je dezelfde kwaliteit wil als met je canon 550D zou je wel eens telleurgesteld kunnen zijn met dergelijke toestelletje zeker in lowlight en snelheid van de AF
          D7200 + Sigma 17-50mm 2.8f OS +Nikon 70-200mm 2.8f VRII + Nikon 35mm 1.8F Prime + Nikon flits SB600.
          Compact Canon ixus 870 + Canon G7X Mark II + Sony RX100MIII en Panasonic FZ1000.

          Comment


          • #6
            Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

            Ooit overwogen voor een tweedehandse Panasonic Lumix? Deze zou goede compactjes maken. Maar een andere optie is om de 200 euro bij te tellen voor een telefoon met betere camera.
            Waar een wil is, is een weg
            ---------------------------------

            Comment


            • #7
              Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

              En als ik nu tot een bedrag van 400 tot 500 € ga, welke raden jullie dan aan?

              Comment


              • #8
                Re: Welke compactcamera ipv canon 550D?

                Misschien EOS M. Maar in hoeverre is die compact?


                Dit lijkt er al iets compacter uit:
                Waar een wil is, is een weg
                ---------------------------------

                Comment

                Working...
                X