Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!



    analoge opname FKD 18x24cm met I37-300mm f/4,5 iso 3

    Daags voordien onder volledige narcose je tandjes moeten laten trekken en je zo flink houden verdient toch een mooi aandenken :-)


    enjoy

    Nathan
    Last edited by thaann; 22 oktober 2016, 08:14.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

    Een halloweenportretje ?
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      Een halloweenportretje ?
      Peter
      net op tijd klaar ! :-)
      www.lensculture.com/nathan-verstraete

      Comment


      • #4
        Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

        vind die camera en fantastisch effect geven....misschien is dit meisje niet het ideale onderwerp, al begrijp ik wel dat je je modellen kortbij zoekt. Bekende koppen zouden zich moeten aandienen.
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

          Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
          vind die camera en fantastisch effect geven....misschien is dit meisje niet het ideale onderwerp, al begrijp ik wel dat je je modellen kortbij zoekt. Bekende koppen zouden zich moeten aandienen.
          Vind ik ook, ik vind het prachtig maar niet zo geschikt voor dit meisje. Iets te hard afgewerkt voor een kind maar is zeker een boeiende techniek voor andere portretten.
          https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

          Comment


          • #6
            Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

            Oorspronkelijk geplaatst door evelynvancky Bekijk bericht
            Vind ik ook, ik vind het prachtig maar niet zo geschikt voor dit meisje. Iets te hard afgewerkt voor een kind maar is zeker een boeiende techniek voor andere portretten.
            gelijk hebben jullie (deels) ...de techniek en het direct positive harman fotopapier is een zeer contrastrijk iets, de belichting is al zo vlak om dit te proberen verzachten....en toch zelfs met een lieve kindersnoet vind ik het iets hebben maar eigenlijk zijn deze beelden, vergeet niet dat ik ongeveer sinds 3 weken met analoge fotografie bezig ben (grote drempel van uit de digitale luxe), de voorbereiding om de skills een beetje onder de knie te krijgen om vervolgens meer geschiktere onderwerpen voor mijn houten bak te halen (=project voor de academie waar ik nu vertoef)....fotografie is a never ending story :-)

            ...enkele moeilijkheden iso 3 is echt niet veel ....flitsen met2-3000 Ws...een dynamische range van 6 a 7 stops is ook een groot verschil met de 14 stops die ik gewend ben.....geen sluiter...dop op en af de lens is ook niet wat we gewoon zijn....dus 't zal nog wat voeten in de aarde hebben :-)
            www.lensculture.com/nathan-verstraete

            Comment


            • #7
              Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

              Potentieel in overvloed, ik kijk uit naar verder werk van jou!
              https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

              Comment


              • #8
                Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

                Ben ik, gelet op de fototitel, op een Engelse fotosite beland??????
                Gr. Joop
                Als je een typevout vindt, mag je hem hebben.

                Comment


                • #9
                  Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Motokop Bekijk bericht
                  Ben ik, gelet op de fototitel, op een Engelse fotosite beland??????
                  Gr. Joop
                  mais non :Que vous avez des dents ou non, sourire! Parce que notre monde a toujours besoin d'un sourire!

                  :-)
                  www.lensculture.com/nathan-verstraete

                  Comment


                  • #10
                    Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

                    Ben mij bewust van het risico een domme vraag te stellen , maar wat is die witte vlek ?

                    Comment


                    • #11
                      Re: Whether you have teeth or not, smile! Because our world always needs a smile!

                      Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
                      Ben mij bewust van het risico een domme vraag te stellen , maar wat is die witte vlek ?
                      Geen domme vraag.... de tandjes zijn gezien de omstandigheden onder volledige narcose uitgetrokken.... de witte vlek is zo'n klever waarmee het hart wordt gemonitord tijdens de narcose
                      www.lensculture.com/nathan-verstraete

                      Comment

                      Working...
                      X