Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

    ik was aan het denken, het feit dat een forum vol zit met mensen die eenzaam zijn, en daarom net zo lang onnozele opmerkingen geven tot ze een excuus gevonden hebben om het af te keuren
    sluit op zich niet uit dat er ook ergens een fotograaf op het forum kijkt

    wat ik zoek

    een snelle fotograaf, zonder hoogtevrees

    wij maken luchtfoto's met helicopter
    ik heb geen website

    iemand die interesse heeft, kan bellen op 0485 858 110

    iedereen die geen interesse heeft, maar toch even wat vragen moet stellen, doe dan zoals de rest, en zet een uiterst boeiende reactie hieronder
    Last edited by vic geurts; 1 november 2016, 13:42.

  • #2
    Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

    Een paar dagen per jaar? En de rest?
    Is het op hobby basis dan?
    Mss een paar voorbeelden van je werk.
    Met de vriendelijke groeten, Ruud.

    Comment


    • #3
      Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

      schrap mijn account maar
      Last edited by vic geurts; 20 oktober 2016, 20:13.

      Comment


      • #4
        Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

        Oorspronkelijk geplaatst door vic geurts Bekijk bericht
        ook al zou ik liever iemand hebben, die niet alleen voor de betaling wil komen
        ik betaal het werk, maar ja, het is geen fulltime job

        ik vond eigenlijk dat ik mooie afspraken had met mijn klanten

        en ik deed alles, printen, lijsten, fotograferen.

        met printen ben ik reeds gestopt
        en eigenlijk niet te vatten hoe slecht het in de fotografie gaat
        de printers, epson 9600 printers, had ik te koop gezet voor 100 euro per stuk, en niet 1 reactie
        dus die heb ik maar weg gegooid
        ik heb wel nog wat papier, canvas en laminaat liggen, mag goedkoop weg, als iemand interesse zou hebben
        canvas 110 cm, 100 euro per rol, laminaat en papier, 50 euro per rol, diverse soorten

        de lijstenmakerij, daar zit me eigenlijk nog iets teveel geld in, dus ik ben nu de stock wat aan het afbouwen, dan komt het natuurlijk wel mooi binnen
        als ik het moet overlaten, aan een prijs die ik op 3 dagen nabestellingen maken ook krijg (of minder), dan gooi ik liever alles weg

        croppen van foto's, dat gaat niemand willen doen, dus dan moet ik het voorlopig maar even zelf doen

        dan blijft het vliegen nog over
        het is intussen misschien saai geworden
        maar ik herinner me toch nog vaag, dat ik vroeger blij was met de job

        ergens toch demotiverend moet ik zeggen, dat geen enkel ander mens mijn job zou willen doen

        Doe eens even een stap terug, want je gedachten springen alle kanten op. Je oorspronkelijke bericht was al onduidelijk genoeg, maar de manier waarop je dit nu typt ... dat wil volgens mij niemand lezen. Gebruik volledige zinnen, zet een punt, denk na wat je duidelijk wil maken. Plaats je in onze schoenen en bouw je tekst rustig op. Vertel geen onnodige zaken die niet relevant zijn voor je vraag.

        Je doet dus luchtfotografie. Jij doet dan zowel het vliegen als de fotografie? Klopt dat?

        Je zoekt dus iemand die de fotografie voor zijn rekening kan nemen? Die fotograaf zou dus meevliegen met jou?

        Wie zijn je klanten? Wat is het doel van de fotografie? Wat fotografeer je precies? Landbouw? Industrie? Gebouwen? Zoek je mooie landschapsfoto's, of worden ze voor technische doeleinden gebruikt?

        Toon eens voorbeelden van de foto's die jij maakt, zodat geïnteresseerden weten of het iets voor hun is.
        http://kasper.photography & Flickr

        Comment


        • #5
          Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

          schrap mijn account maar
          Last edited by vic geurts; 20 oktober 2016, 20:13.

          Comment


          • #6
            Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

            Oorspronkelijk geplaatst door vic geurts Bekijk bericht
            dit leek me vanzelfsprekend, maar ik begrijp, vermits ik geen foto toegevoegd heb, dat dat mogelijk voor sommige mensen toch niet duidelijk is
            soms denk ik dat ik chinees spreek
            Geen chinees, gewoon onduidelijk. "luchtfoto" is een te vaag begrip. Vandaar dat we meer informatie wilden. Niet meer, niet minder.


            Oorspronkelijk geplaatst door vic geurts Bekijk bericht
            .....................

            wil je weten hoe een luchtfoto eruit ziet, ga naar google, typ luchtfoto huis
            en je vindt er massa's
            Dus, je zoekt een fotograaf die samen met jou (de piloot) huizen kan fotograferen vanuit een helicopter. Het is niet de bedoeling om 'mooie landschappen' te fotograferen. Je werkt daarbovenop samen met een verkoper die de foto's probeert te verkopen.

            Meer moesten we niet weten.

            Misschien nog één vraag (gewoon uit interesse): wie koopt die foto's? De eigenaar van het huis dat jullie fotograferen? Immobiliënkantoren?
            http://kasper.photography & Flickr

            Comment


            • #7
              Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

              dus toch graag even één/meerdere voorbeeldfoto's....

              Comment


              • #8
                Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                Ha, die mens er zo doorsleuren ...

                't Is toch niet moeilijk : welke fotograaf wil 3 uur meevliegen in een helicopter en heel die tijd geconcentreerd het landschap in het oog houden en alles wat maar enigszins een betekenis heeft, fotograferen.

                Een gemeente , een instelling, een vereniging, een ..... , is soms op zoek naar luchtfoto's van hun grondgebied, tuin en omgeving, sportveld of infrastructuur, .... . Of soms niet op zoek, maar als je het hen aanbiedt kunnen ze er misschien iets mee doen ... op hun website, in hun gebouw, toonzaal, ....

                Ik geef een voorbeeld : de begraafplaats Diepenbeek, daar kan je opzoeken WIE WAAR begraven ligt simpel door te zoeken op naam en je krijgt dat een plannetje te zien en de wegbeschrijving in de begraafplaats.

                Die gebruiken een luchtfoto op hun eerste pagina : http://begraafplaats.diepenbeek.be/Mobile/Default.aspx

                Iemand moet dus de foto's maken vanuit een helicopter, iemand moet die foto's afwerken in Photoshop of zo, iemand moet daar dan potentiële kopers voor zoeken, enzovoort.

                En als men het nu nog niet snapt, doe dan wat moeite : http://www.helipromotions.be/luchtfoto/
                Last edited by Empe; 20 oktober 2016, 17:47.

                Comment


                • #9
                  Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                  schrap mijn account maar
                  Last edited by vic geurts; 20 oktober 2016, 20:14.

                  Comment


                  • #10
                    Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                    je geeft het hier wel snel op dit bericht staat er nog maar sinds gisteren en er zijn toch al enkele reacties voor al naar meer info. Wat ik me bijvoorbeeld ook afvraag is waar ben je gelegen? en van welke helihaven is het vertrekken? Toch wel erg belangrijk als je een job aanbied. En in reactie 3 ben je al direct erg negatief met dat verhaal over de printers dat lokt ook niet direct kandidaten denk ik. Je moet je job verkopen zeker als die niet direct bekend is en het niet negatief voorstellen. Heb je een website waarop we meer info kunnen vinden?

                    Comment


                    • #11
                      Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                      Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                      je geeft het hier wel snel op dit bericht staat er nog maar sinds gisteren en er zijn toch al enkele reacties voor al naar meer info. Wat ik me bijvoorbeeld ook afvraag is waar ben je gelegen? en van welke helihaven is het vertrekken? Toch wel erg belangrijk als je een job aanbied. En in reactie 3 ben je al direct erg negatief met dat verhaal over de printers dat lokt ook niet direct kandidaten denk ik. Je moet je job verkopen zeker als die niet direct bekend is en het niet negatief voorstellen. Heb je een website waarop we meer info kunnen vinden?
                      ja, ik geef snel op
                      als iemand interesse zou hebben, zou ik denken, dan belt hij

                      als iemand interesse zou hebben, en heel erg verlegen is, misschien een mailtje

                      maar, wanneer de vragen op het open forum gezet worden, dat kan toch nooit iemand serieus nemen
                      en wat voor vragen
                      heel deze nutteloze conversatie, aan de telefoon zou dat minder als een minuut duren, en duidelijker zijn

                      wat is de achterliggende gedachte, als het interessant is, ervoor zorgen dat meer mensen het interessant vinden, zodat jou kans verkleint?

                      Comment


                      • #12
                        Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                        Het forum is inderdaad niet het meest geschikte plek om een job aan te bieden (VDAB kan daar beter bij helpen), niet iedereen hier is op zoek naar job en niet iedereen komt hier alle dagen alle nieuwe topics lezen, soms duurt het meer dan een week voordat er 1 reactie is op een topic. Misschien zit je ideale werknemer hier wel maar is hij nog niet online geweest. Dus geef je de raad om toch nog even af te wachten en misschien moet je de openingspost aanpassen en ze echt opbouwen als een vacature. Met wat je nu doet krijg zeker geen reacties.
                        Als je mijn vraag naar waar je gelegen bent niet serieus neemt dan is mijn interesse ook ineens minder want ik heb geen zin om meer honderd km te rijden voor een job. En als er de vraag naar voorbeeldfoto's gesteld wordt is dit ter verduidelijking van je werk en dat je door privacy en of auteursrechterlijke redenen dit niet kunt is een aanvaardbaar antwoord.
                        Ik denk niet dat het iemand met zijn reacties de bedoeling had om je hier meteen ook weer weg te pesten, maar je te helpen om je vraag te verduidelijken.
                        De achterliggende gedachte is niet jouw concurrentie vergroten maar weten wat jij van je fotograaf verwacht en als jij dit medium kiest om je vraag te stellen dan krijg je ook antwoorden/vragen in dit medium.
                        Hopelijk kom je het nog lezen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: snelle fotograaf gezocht zonder hoogtevrees

                          Oorspronkelijk geplaatst door vic geurts Bekijk bericht
                          ja, ik geef snel op
                          als iemand interesse zou hebben, zou ik denken, dan belt hij

                          als iemand interesse zou hebben, en heel erg verlegen is, misschien een mailtje

                          maar, wanneer de vragen op het open forum gezet worden, dat kan toch nooit iemand serieus nemen
                          en wat voor vragen
                          heel deze nutteloze conversatie, aan de telefoon zou dat minder als een minuut duren, en duidelijker zijn

                          wat is de achterliggende gedachte, als het interessant is, ervoor zorgen dat meer mensen het interessant vinden, zodat jou kans verkleint?
                          Als dat je ingesteldheid is, dan ben je inderdaad aan het verkeerde adres op een forum. Een forum lokt net discussie uit. Wij stellen vragen om een beter beeld te krijgen van waarnaar je opzoek bent en jij voelt je persoonlijk aangevallen. Je zult meer kans hebben dat je antwoord krijgt als je eerst de vragen hier beantwoordt (zodat iedereen die kan lezen die met dezelfde vragen zit), dan dat je verwacht dat iedereen jou belt voor meer informatie.
                          http://kasper.photography & Flickr

                          Comment

                          Working...
                          X