Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nevelwouden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Nevelwouden

    In de buurt van Grand Etang, Réunion.


  • #2
    Re: Nevelwouden

    Prima vastgelegd deze op het eerste zicht wat mystieke plaats

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Nevelwouden

      Als je daar in levende lijve voor staat zal het wel indrukwekkend zijn maar de foto mist een onderwerp.
      Misschien ware het beter geweest een verticale opname te maken van de onder elkaar liggende watervallen?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Nevelwouden

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Als je daar in levende lijve voor staat zal het wel indrukwekkend zijn maar de foto mist een onderwerp.
        Misschien ware het beter geweest een verticale opname te maken van de onder elkaar liggende watervallen?
        Ik besef wel dat dat kan gebeuren: een foto is voor mezelf subjectief gekleurd door mijn eigen beleven, maar voor een kijker die het niet zelf heeft meegevoeld zegt een beeld niet veel. Ik moet proberen om foto's te vinden die een 'universele' taal spreken, los van mijn subjectieve zicht. Het spijt me als dat hier niet gelukt is, toch niet in je ogen.

        Natuurlijk heb ik nog heel wat andere foto's van die plek, misschien doe ik nog eens een poging met een andere foto hier.

        Comment


        • #5
          Re: Nevelwouden

          Andy, waarom moet u daar spijt over hebben?
          Het is juist door hier te posten dat u je moed toont.
          En ook, het is slechts mijn oordeel hé!
          Als je uw doel kunt bereiken dan mag je daar fier op zijn en valt mijn mening in het niet.
          Blijf hier posten vooral.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X