Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

1 maand gratis Play Sports kost €2,16 (verdoken kost) bij Telenet

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 1 maand gratis Play Sports kost €2,16 (verdoken kost) bij Telenet

    Zopas kreeg ik mijn maandfactuur van Telenet, normaal betaal ik €74.98 (met vaste telefonie/Anytime).
    Ik koos voor een gratis maand playsports bij mijn voetbalabonnement, nu is mijn factuur €77.14 opeens.

    Het is niet veel verschil, maar zoals velen hou ik mijn Telenetfactuur goed in het oog, daar hun tarieven nog steeds te hoog zijn Europees gezien,
    daar ze nog steeds 'in de praktijk' een monopolie hebben (ja er zijn nog andere, maar met hun Fiberkabel is de concurrentie mijlenver achter).


    Hier de details van mijn "gratis maand" :

    Play Sports 15/10 tot 14/11 29,40
    Gratis Play Sports15/10 tot 24/10 -8,54
    Korting Play Sports 15/10 tot 14/11 -18,70
    U geniet deze extra korting zolang u ook internet en vaste telefonie van Telenet hebt.

    Als ik goed kan tellen kost die gratis maand mij €2.16, kunnen ze dit dan niet meteen melden of iets duidelijker zijn op hun facturen ?
    Ik zie niets van activatiekost of iets anders op mijn factuur voor dit bedrag, zal niet speciaal bellen hiervoor en een kort mailtje zenden naar hun klantendienst kan niet.

    De opzeg van playsports zal ik een dag op 4 op voorhand online doen via mijntelenet + nogmaals bellen voor de zekerheid (dacht dat je normaal moest bellen, aan de telefoon zeiden ze dit ook, ondanks een optie bij mijn telenet).

  • #2
    Re: 1 maand gratis Play Sports kost €2,16 (verdoken kost) bij Telenet

    Waarom leg je het aan hen niet uit?
    Gratis is gratis, en eis je € 2,16 op. Punt uit.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: 1 maand gratis Play Sports kost €2,16 (verdoken kost) bij Telenet

      Nog geen tijd gehad om aan de lijn te hangen, zal het eens vragen als ik bel om playsports te de-activeren, wss weer iets van kleine lettertjes die verrekend is en die niet op de factuur vermeld is...

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Waarom leg je het aan hen niet uit?
      Gratis is gratis, en eis je € 2,16 op. Punt uit.

      Comment


      • #4
        Re: 1 maand gratis Play Sports kost €2,16 (verdoken kost) bij Telenet

        Oorspronkelijk geplaatst door CanonYouCan Bekijk bericht
        Nog geen tijd gehad om aan de lijn te hangen, zal het eens vragen als ik bel om playsports te de-activeren, wss weer iets van kleine lettertjes die verrekend is en die niet op de factuur vermeld is...
        Het hier uitleggen kost meer tijd en energie dan even bellen.
        Dus toch tijd die je nu verspild hebt. 😆

        Lees even duidelijjer.
        Je hebt van 15/10 tot 24/10 gratis, de rest is dus op volgende aanrekening.

        Komt doordat je die gratis maand niet gelijk met je facturatieperiode gestart hebt.

        Je bent dus nog niet bedrogen.
        Last edited by VerSeg; 17 oktober 2016, 19:11.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment

        Working...
        X