Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flicksbox tv

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Flicksbox tv

    Iemand die dit kent, heeft? Heb momenteel netflix maar vind dat dit maar een mager aanbod heeft...
    Last edited by Franciskine; 29 oktober 2016, 20:01.
    portfolio en workshops:
    https://www.bennybulke.com/

  • #2
    Re: Flicksbox tv

    Bedoel je soms dat: http://www.flicksstore.nl/?
    Denk dat dit enkel voor onze noorderburen is.
    Ik begin er ook genoeg van te krijgen, van Netflix dan bedoel ik, één en dezelfde film zie je in bijna alle categorieën en het aanbod nieuwe films is erg beperkt.
    Het nieuwe aanbod series is omzeggens onbestaande.
    Ik wacht al heel lang op "Flikken Maastricht" maar die komen niet.
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Flicksbox tv

      Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
      Ik wacht al heel lang op "Flikken Maastricht" maar die komen niet.
      Die mogen in België toch niet optreden, of wel? Even over de grens iets gaan uitspoken.
      Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Bedoel je soms dat: http://www.flicksstore.nl/? Denk dat dit enkel voor onze noorderburen is. Ik begin er ook genoeg van te krijgen, van Netflix dan bedoel ik, één en dezelfde film zie je in bijna alle categorieën en het aanbod nieuwe films is erg beperkt. Het nieuwe aanbod series is omzeggens onbestaande. Ik wacht al heel lang op "Flikken Maastricht" maar die komen niet.
        Ja dat bedoel ik, dat is via internet denk ik
        Last edited by Franciskine; 29 oktober 2016, 20:01.
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Flicksbox tv

          Is inderdaad via internet, maar kan het in België?
          Kan je dan nog Belgische TV zenders ontvangen, en wat met de radio?
          Ik denk dat even e-mailen meer uitsluitsel zal geven.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Flicksbox tv

            Oorspronkelijk geplaatst door HEYLO Bekijk bericht
            Die mogen in België toch niet optreden, of wel? Even over de grens iets gaan uitspoken.
            De belgskes mogen in ieder geval niet la France binnen maar hun gendarmerie mag wel achtervolgingen doen tot in Marke (bij Kortrijk) en zelfs schieten op de voortvluchtigen. Echt gebeurd hé, ik zuig dat niet uit mijnen duim.
            Maar ja, les petit belges hé, respect hebben ze zeker niet voor ons.
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Flicksbox tv

              Werkt het in het buitenland?

              Antwoord: De Box werkt overal waar internet beschikbaar is.
              Sommige uitzending-gemist programma’s van Nederlandse TV zender werken alleen in Nederland; maar alle overige (Amerikaanse) films & series werken overal ter wereld.
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                Werkt het in het buitenland?
                Dan ook wel de vraag of het mét nederlandse ondertitels zal zijn...
                Last edited by Franciskine; 29 oktober 2016, 20:02.
                portfolio en workshops:
                https://www.bennybulke.com/

                Comment


                • #9
                  Re: Flicksbox tv

                  Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                  De belgskes mogen in ieder geval niet la France binnen maar hun gendarmerie mag wel achtervolgingen doen tot in Marke (bij Kortrijk) en zelfs schieten op de voortvluchtigen. Echt gebeurd hé, ik zuig dat niet uit mijnen duim.
                  Maar ja, les petit belges hé, respect hebben ze zeker niet voor ons.
                  Nonsens.

                  Belgische politie en douane mag als hun taak het oplegt, ook de grens over, net zoals het andersom is.

                  Uiteraard zijn er spelregels, maar die zijn gelijk voor beide partijen.

                  Maar ja, Calimero-gedrag is nog springlevend bij sommigen ... wat is nu het nut van jouw boutade/toogpraat ?

                  Soit,

                  de Belgische wettekst : http://www.ejustice.just.fgov.be/mop...29_1.pdf#Page9

                  de Franse wettekst : http://www.ejustice.just.fgov.be/mop...29_1.pdf#Page9

                  Artikels gelijk genummerd, teksten quasi letterlijk gelijklopend, ...

                  art. 14, 15 en 22 gaan over het apart optreden van de ene partij op het grondgebied van de andere partij
                  Last edited by Empe; 27 oktober 2016, 18:19.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Flicksbox tv

                    Papier is gewillig Empe, meer zeg ik er niet meer over.

                    On-topic, geen idee of de films Nederlands ondertiteld zijn.
                    Ik ga dat nog eens uitzoeken.
                    Maar t' is wel duur hé zeg.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Flicksbox tv

                      Papier is gewillig ?

                      Wat zouden we zijn als er niets op papier stond ?

                      Zie je, dat is het verschil tussen geschreeuw aan de toog en iets posten op een forum. Hoor ik het aan de toog dan gaat het mijn ene oor in en het andere terug uit. Op een forum (geen papier maar toch tekst op een redelijk vast medium, zolang men geen censuur toepast) reageer ik wel op ONZIN.

                      Ik blijf zitten met de vraag : wat is nu juist voor jou de kick om zulke verzinsels op dit forum te zetten, totaal naast de kwestie van het topic en wat is het nut van jouw sloganesk gelul voor de lezers van dit forum ???

                      ' Zij zijn groot en ik is klein ..... ' ?

                      Comment


                      • #12
                        Re: Flicksbox tv

                        Empe, als ik zo uw reacties zie dan moet je moderator worden jong.
                        Heb jaren in Frankrijk gewerkt, mijn ex was Franse, dus ik weet waarover ik spreek.
                        En als dat ONZIN vind mij goed hoor, het is mijn zorg niet! (En sta op een ander te roepen aub.)

                        En probeer tenminste on-topic te blijven, merci.
                        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Flicksbox tv

                          Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                          Is inderdaad via internet, maar kan het in België?
                          Kan je dan nog Belgische TV zenders ontvangen, en wat met de radio?
                          Ik denk dat even e-mailen meer uitsluitsel zal geven.
                          Volgens hun site zou het overal werken, maar ik denk dat het even legaal is als wiet kweken.
                          het toestel zoekt streams op het web.
                          Ik twijfel ook of het altijd goed werkt.

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                            Volgens hun site zou het overal werken, maar ik denk dat het even legaal is als wiet kweken. het toestel zoekt streams op het web. Ik twijfel ook of het altijd goed werkt.
                            Exact mijn twijfels ook.
                            Last edited by Franciskine; 29 oktober 2016, 20:01.
                            portfolio en workshops:
                            https://www.bennybulke.com/

                            Comment

                            Working...
                            X