Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

5 Day Deal: 2500$ aan foto-software en training voor slechts 97$

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 5 Day Deal: 2500$ aan foto-software en training voor slechts 97$

    Voor de geïnteresseerden: tot 19 oktober is er terug de 5 Day Deal: een bundel van meer dan 60 uur fotografische video tutorials, 15 eBooks en bijna 500 Lightroom presets.
    Wanneer je alles in de bundel apart zou kopen, ben je meer dan 2500 dollar kwijt. Nu wordt de bundel tijdelijk aan 97$ aangeboden. Er zit zelfs een volledige versie van een van de Topaz Labs plugins bij. Meer info over de precieze samenstelling vind je op mijn blog: http://www.morethanwords.be/blog//de...er-in-voor-jou
    Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
    Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
    GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

  • #2
    Re: 5 Day Deal: 2500$ aan foto-software en training voor slechts 97$

    Zitten precies wel interresante dingen tussen.
    hoe zit dat eigenlijk met de download ? is dat ene link die 25GB binnen pakt, of moet je elk deeltje apart beginnen te downloaden ?
    BD0497BE : Nikon body + glas
    www.RudyVerrijt.info

    Comment


    • #3
      Re: 5 Day Deal: 2500$ aan foto-software en training voor slechts 97$

      Je krijgt een email met daarin een aantal aparte download-links per cursus. Niet 1 grote link.
      Voor sommige cursussen krijg je een unieke code die je moet verzilveren online.
      Het wijst zichzelf allemaal prima uit. Je moet wel voor een bepaalde periode (ik dacht eind november) alles gedownload hebben.
      Wanneer je het bekijkt maakt uiteraard niet uit.
      Lightroom 6/CC Ontmaskerd: 450 blz. Lightroom
      Bestel het eBook of gedrukte boek nu via deze link.
      GRATIS eBook 'Tien Tips voor Betere Reisfoto's'. Meer info hier.

      Comment


      • #4
        Re: 5 Day Deal: 2500$ aan foto-software en training voor slechts 97$

        Ik heb het nu m'n 2de jaar gedaan, vind het waar voor z'n geld, het is gewoon erg veel (cursussen, e-books, presets), ben nog aant downloaden maar vorig jaar wast alvast de moeite vond ik, je kan veel online vinden, maar je kunt het niet vergelijken, uitleg is duidelijker vind ik
        Natuurlijk kost het wat, maar ik betaal ook voor netflix en kabel enzo, dus ook voor dit nu ;-)
        Wel rekening mee houden: behoorlijk veel data, vorig jaar toch 86gig...

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment

        Working...
        X