Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

    Hoi iedereen,

    Na maanden sparen uiteindelijk gisterenochtend (de 14e) een Nikon D750 besteld via Vandenborre.be.

    Ik had donderdag nog een laatste keer zitten vergelijken en Vandenborre en Mediamarkt kwamen er als goedkoopste uit (deden 40 EUR af van de prijs waarop hij al maanden stond: 1899 ipv 1939 EUR).

    Blijkbaar had ik net lang genoeg gewacht want tot mijn blije verrassing zie ik later op de dag (vrijdag) de nieuwe Nikon cash back actie verschijnen (www.nikonpromo.be).

    Alleen is de vraag: hebben jullie eerdere ervaringen met aankopen bij een online winkel en de cash backs bij Nikon?

    Voortgaand op de voorwaarden van de actie lijkt het nl. dat je de aankoop in een fysieke winkel moet gedaan hebben. Je moet een dealer op adres selecteren bij het online-formulier. Je kan daarbij wel een aantal winkels van Vandenborre (en van Mediamarkt, Coolblue) aanduiden.

    Coolblue lijkt er alvast geen probleem mee te hebben. Die zetten de cash back-actie gewoon op hun website. Vandenborre en Mediamarkt doen dat (nog) niet.

    Alvast bedankt voor jullie ervaringen!

    Grt

  • #2
    Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

    Opgelet, het is letterlijk een cashback, geen rechtstreekse korting. Nikon zal het bedrag waar je recht op hebt terugstorten op jou bankrekening.

    Comment


    • #3
      Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

      Je hebt em nog 100 euro te duur betaalt zie ik. http://www.gasometercity-onlineshop....07&CODE=307920

      Wat Canon betreft koop ik meestal bij Cameranu.nl en daar zijn soms ook cashback acties. Is helemaal geen probleem over de landsgrenzen en dat het een webshop is.

      Comment


      • #4
        Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

        Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
        Opgelet, het is letterlijk een cashback, geen rechtstreekse korting. Nikon zal het bedrag waar je recht op hebt terugstorten op jou bankrekening.
        Bij een cashback van nikon kreeg ik een kredietkaart opgestuurd waar 100€ tegoed was opgezet, ze hadden ook zeer beel gegevens nodig (wss voor de kredietmaatschappij in kwestie)
        Dus vrijblijvend vind ik zo'n cashback zeker niet....

        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
        portfolio en workshops:
        https://www.bennybulke.com/

        Comment


        • #5
          Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

          Ik zou de cashback zowiezo aangeven. Art & Craft kan je ook online bestellen zonder 1 vd winkels binnen te stappen. Bij Coudenys, Konijnenberg identiek hetzelfde enz. Kijk na welke Vandenborre winkel vermeld staat op je factuur. Staat die niet vermeld op de online lijst: je kan je cashback nog altijd opvragen door de gevraagde documenten op te sturen met de post.

          Je hebt er zowiezo recht op volgens de voorwaarden vermeld op de website.

          Comment


          • #6
            Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

            Oorspronkelijk geplaatst door buurmanBert Bekijk bericht
            Je hebt em nog 100 euro te duur betaalt zie ik. http://www.gasometercity-onlineshop....07&CODE=307920

            Wat Canon betreft koop ik meestal bij Cameranu.nl en daar zijn soms ook cashback acties. Is helemaal geen probleem over de landsgrenzen en dat het een webshop is.
            De Nikon cashback is enkel van toepassing voor aankopen in België en Groothertogdom Luxemburg.
            Het is dus opletten geblazen bij online aankopen. De maatschappelijke zetel vd webshop zal in BE of LUX moeten gevestigd zijn.

            Comment


            • #7
              Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

              Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
              Bij een cashback van nikon kreeg ik een kredietkaart opgestuurd waar 100€ tegoed was opgezet, ze hadden ook zeer beel gegevens nodig (wss voor de kredietmaatschappij in kwestie)
              Dus vrijblijvend vind ik zo'n cashback zeker niet....

              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
              Wees ditmaal gerustgesteld :
              De terugbetaling gebeurt uitsluitend via overschrijving op de bankrekening. De terugbetalingen kunnen enkel gestort worden op een Belgische of Luxemburgse bankrekening.

              Comment


              • #8
                Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

                Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk bericht
                Ik zou de cashback zowiezo aangeven. Art & Craft kan je ook online bestellen zonder 1 vd winkels binnen te stappen. Bij Coudenys, Konijnenberg identiek hetzelfde enz. Kijk na welke Vandenborre winkel vermeld staat op je factuur. Staat die niet vermeld op de online lijst: je kan je cashback nog altijd opvragen door de gevraagde documenten op te sturen met de post.

                Je hebt er zowiezo recht op volgens de voorwaarden vermeld op de website.

                Oorspronkelijk geplaatst door Snowy Bekijk bericht
                De Nikon cashback is enkel van toepassing voor aankopen in België en Groothertogdom Luxemburg.
                Het is dus opletten geblazen bij online aankopen. De maatschappelijke zetel vd webshop zal in BE of LUX moeten gevestigd zijn.
                Bedankt Snowy.

                De maatschappelijke zetel van de webshop van Vandenborre zit in Sint-Pieters-Leeuw, Slesbroekstraat 101. Dat lijkt mij dus in orde.

                Anderzijds is die "winkel" niet vermeld in de lijst op Nikonpromo.be.

                In de Algemene Voorwaarden van de actie staat:
                "De lijst van winkels die deelnemen aan de promotie is beschikbaar op de internetsite van Nikon BeLux: www.nikonpromo.be." Van Vanden Borre zijn er maar een tiental vestigingen vermeld op nikon promo terwijl er in totaal toch 63 zijn in België.

                Ik zou natuurlijk mijn internetbestelling kunnen annuleren en in een fysieke vestiging hem gaan kopen maar als ik mij die moeite kan besparen zou dat leuk zijn

                Comment


                • #9
                  Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Panoramio Bekijk bericht
                  Bedankt Snowy.

                  Ik zou natuurlijk mijn internetbestelling kunnen annuleren en in een fysieke vestiging hem gaan kopen maar als ik mij die moeite kan besparen zou dat leuk zijn
                  Dan zou ik dat doen als je 200% zeker wil zijn. Zo sla je je alvast niet voor het hoofd moest er toch iets zijn waardoor Nikon moeilijk doet over die Cash Back.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Cash back-actie Nikon ook bij online aankopen?

                    Voor wie er iets aan heeft, hieronder het positieve antwoord via mail van Vanden Borre:

                    Beste klant,

                    Wij hebben je aanvraag goed ontvangen.

                    Deze actie is inderdaad geldig op jouw aankoop.

                    Je hoeft de aankoop niet uit te voeren in een winkel aangezien dit ook geldig is voor een online aankoop.

                    Het maakt echter niet uit welke winkel je aanvinkt aangezien dit geen verschil maakt voor de aanvraag.

                    Wij doen het nodige om de Cash Back ook uit te voeren op onze website.

                    Je kan deze aanvraag indienen van zodra deze gefactureerd is.

                    Prettige dag verder,

                    Sophie
                    Contact Center - Vanden Borre


                    Bedankt voor alle reacties!

                    Comment

                    Working...
                    X