Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

powershot pro 1 rammelt

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • powershot pro 1 rammelt

    Mijn powershot pro 1 maakt geluidje tijdens het schudden,,net of er zit een vijsje los in?
    Zou het kunnen dat dit een of andere bewegingsdetector is of moet m'n toestel eens nagezien worden??
    Wie zijn pro 1 heeft dit ook ? Wat kan de oorzaak zijn?

    mvg
    Canon 7D

  • #2
    Re: powershot pro 1 rammelt

    dit stelt hoogstwaarschijnlijk niks voor en zal ongetwijfeld ook in je handleiding staan.

    dit kan de lens zijn en andere beweegbare onderdelen.
    hier zit spelling op en bij schudden in uit toestand kunnen deze hoorbaar zijn.

    niks aan doen of het moet klinken als dat het echt niet goed is
    FZ10 35-420mm leica lens met IS en een f2.8 all the way
    Canon EOS600d

    Comment


    • #3
      Re: powershot pro 1 rammelt

      In sommige camera's zit er ook een systeem waardoor de cam weet hoe je de foto hebt getrokken, in landscape of in portrait en zal zo de foto afbeelden op je pc zonder dat je die nog eens moet draaien. Mijn G5 heeft dat ook en dat staat zelfs vermeldt in de handleiding ...
      http://www.vannecke.be
      Canon 10D /Canon 350D /Canon Powershot G5
      Sigma 12-24 / Tamron 28-75/Canon 28-135 / Sigma 180 macro / Canon EF 50 1.8II / Sigma 50-500 / Speedlite 420EX/ Speedlite 580EX/ X-drive II / Manfrotto 055BWB + 329RC4

      Comment


      • #4
        Re: powershot pro 1 rammelt

        Wat je hoort is de orientatiesensor, perfekt normaal voor een toestel dat weet in welek richting je trekt. Wees blij dat ie dat lawaai maakt, dan weet je tenminste dat het erin zit en werkt.

        Comment


        • #5
          Re: powershot pro 1 rammelt

          Ook wel toeval! Ik heb juist iets gelijkaardigs online gezet (maar had deze tread nog niet gelezen). Alleen doet dat automatisch roteren het niet meer bij mij...
          http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=53919
          NaXX

          Comment

          Working...
          X