Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lookout from Gun Hill

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Lookout from Gun Hill

    Vanaf de "lower gun hill" heb je een prachtig zicht over het "historical" stadje Trinity. De eerste Europeanen kwamen hier reeds 500 jaar geleden aan en voor het Amerikaanse continent is dat dus echt historisch. Op de gun hill staan nog een paar oude kanonnen. Van hieruit was het ook een goede plek om indringers bij het binnenlopen van de haven te beschieten.



    ISO 200 18 mm f 9 1/320

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom!

    Raf.

  • #2
    Re: Lookout from Gun Hill

    De historische uitleg erbij is heel leuk en leerrijk Raf
    Persoonlijk denk ik dat de opname een heel pak beter had geweest zonder de informatieborden erbij in beeld, want je bedekt een deel van het stadje en de opname wordt redelijk druk
    Waarschijnlijk heb je ook opnames zonder de panelen, dus daar ben ik wel benieuwd naar

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Lookout from Gun Hill

      Ik volg Sieg, beetje spijtig dat dit mooiie beeld voor de helft bedekt wordt.
      Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
      Groeten
      Kurt

      Comment


      • #4
        Re: Lookout from Gun Hill

        Ik zou ook wel meer willen zien van de mooie achtergrond, want dit ziet er wel heel mooi uit...Denk dat je hier nog wel meer van zult hebben..
        Aan de andere kant begrijp ik wel de bedoeling van de foto..Als je wat langer kijkt zie je wel hoe het vroeger was en nu..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Lookout from Gun Hill

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          De historische uitleg erbij is heel leuk en leerrijk Raf
          Persoonlijk denk ik dat de opname een heel pak beter had geweest zonder de informatieborden erbij in beeld, want je bedekt een deel van het stadje en de opname wordt redelijk druk
          Waarschijnlijk heb je ook opnames zonder de panelen, dus daar ben ik wel benieuwd naar

          grts
          Sieg
          vwola, 100% akkoord !
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Lookout from Gun Hill

            Bedankt voor de reacties.
            Het was hier mijn bedoeling vooral de panelen in beeld te brengen met op de achtergrond het zicht op het stadje waar de panelen over gaan. Maar blijkbaar komt die bedoeling dus niet goed over. Ik heb inderdaad nog meerdere foto's zonder die verklarende panelen van op verschillende hoogtes van de Gun Hill genomen. Ik zal een nieuwe discussie starten met deze foto's (Lookout from Gun Hill II). Ik probeer al de hele avond om foto's op te laden via Photobucket maar ik krijg er niet één door. De foto's blijven steeds hangen op 90% van upload. Dat is reeds een tweetal weken zo. Misschien hebben ze daar iets veranderd? Als het niet lukt dan zal ik via een andere site proberen.
            Grts,
            Raf.

            Comment

            Working...
            X