Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

    Voor beide programma's krijg ik geen updates meer en doet het volgende zich voor na het handmatig installeren van ACR 9.1.1:

    Ook kan ik mijn versie 13.0.1 x64 niet updaten naar versie 13.0.1.1


    -Adobe Photoshop CS6 versie 13.0.1 x64: Voor het installeren van de laatste ACR stond als versie ^5 te lezen, na de installatie van de nieuwste ACR staat er nu ^0!
    Dat klopt toch niet?

    - Adobe Bridge Versie = 5.0.2.4 x 64 en dat is hoogstwaarschijnlijk ook niet de laatste versie?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

    Ik kan mijn Photoshop CS6 ook niet Updaten (error U44M1P7) maar omdat ik ook CC heb, heb ik mij er verder niet zo in verdiept want het programma werkt uitstekend.

    Hier wat je zou moeten doen om de boel wel ge-update te krijgen als je tenminste dezelfde error hebt:
    Zoek naar oplossingen voor de U44MIP7-fout die kan optreden wanneer u updates voor Adobe Creative Cloud of Adobe Creative Suite 6 installeert.


    Jouw Bridge versie is volgens mij wel de laatste
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

      Ik krijg dus dezelfde foutmelding en gelijk welke oplossing ze aanreiken lukt bij niet.
      Zijn ze nu echt de mensen met een CS6 aan het saboteren bij Adobe?
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

        Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
        Ik krijg dus dezelfde foutmelding en gelijk welke oplossing ze aanreiken lukt bij niet.
        Zijn ze nu echt de mensen met een CS6 aan het saboteren bij Adobe?
        Jammer dat het niet lukt. Bij mij heb ik wel eens gedacht dat het Updaten niet lukte omdat sommige Plug-ins niet compatibel zouden zijn. Ik heb namelijk veel Topaz plug-ins geïnstalleerd. Mensen met CS6 saboteren lijkt mij niet zinvol. Overigens sprak in afgelopen week iemand van Adobe die vertelde dat men zich erg bewust was van de gebrekkige Helpdesken in India. Men was bezig Nederlandse Helpdesken op te zetten..
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

          Mijn PS CS6 versie (Mac) is 13.0.6 x64; Camera Raw plugin is 9.1.1.461.
          Bridge is 5.0.2.4.
          Mijn vrouw heeft een lagere versie draaien, en kan niet verder updaten zolang haar OS niet ge-upgrade wordt.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

            Denk dat ik het updaten op mijn buik kan schrijven want ziehier wat ik te zien krijg:



            Rare versie toch, niet?
            En voordien was het versie ^5
            En niks vinden om dat te verhelpen.
            Misschien deactiveren, verwijderen en opnieuw installeren.?
            Maar zijn alle mappen dan ook van de Pc bij de-installatie?
            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

            Comment


            • #7
              Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

              Maakt het iets uit aan de werking van Camera Raw als er ^5 of ^0 staat ? Het is gewoon zo dat Camera Raw niet langer een update of upgrade zal krijgen, het is EINDE verhaal wat Camera Raw betreft en ook de verdere aanpassingen voor CS6.
              Gek genoeg blijven ze wel ondersteuning bieden voor Lightroom 6.

              Hi Tony,

              this does not impact Lightroom 6. Lightroom CC and Lightroom 6 customers will continue to receive camera support.

              This news is about Photoshop CS6. We typically post Adobe photography specific news on this blog, so that’s why this news is posted here. Sorry for any confusion.

              Thanks
              Sharad
              Adobe's oplossing : om met CS6 verder te blijven werken EN een ondersteunde raw converter te blijven gebruiken moet men maar de Adobe DNG Converter utility gebruiken, die wordt immers nog wel telkens aangepast (nieuwe camera's bv.).

              In order to pursue further innovations in image processing and workflow technology, the next release of Adobe Camera Raw (v 9.1.1) will be the final version available for use with CS6. Customers can utilize the free Adobe DNG Converter utility to receive the very latest camera support for CS6 and older versions of our software going all the way back to Photoshop CS1 and Lightroom 1.0.
              Last edited by Empe; 15 oktober 2016, 12:50.

              Comment


              • #8
                Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                Ziet er idd vreemd uit; de mijne ziet er zo uit:


                Is het niet mogelijk om de plugin te verwijderen, die opnieuw te downloaden en te installeren?
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Empe Bekijk bericht
                  Maakt het iets uit aan de werking van Camera Raw als er ^5 of ^0 staat ? Het is gewoon zo dat Camera Raw niet langer een update of upgrade zal krijgen, het is EINDE verhaal wat Camera Raw betreft en ook de verdere aanpassingen voor CS6.
                  Gek genoeg blijven ze wel ondersteuning bieden voor Lightroom 6.

                  Ja, dat maakt natuurlijk voor mij iets uit.
                  Die DNG converter staat bij mij geïnstalleerd maar zou totaal overbodig zijn als ik de laatste ACR zou hebben.
                  En als een ander wel een update krijgt waarom krijg ik er geen?



                  Adobe's oplossing : om met CS6 verder te blijven werken EN een ondersteunde raw converter te blijven gebruiken moet men maar de Adobe DNG Converter utility gebruiken, die wordt immers nog wel telkens aangepast (nieuwe camera's bv.).
                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Ziet er idd vreemd uit; de mijne ziet er zo uit:


                  Is het niet mogelijk om de plugin te verwijderen, die opnieuw te downloaden en te installeren?
                  Zou ik kunnen Les maar 't zijn er verdomme zo veel hé.
                  Heel de Google NIK, ON1, PTLens, En de hele serie van Topaz.
                  Alleen weet ik niet wat Open XR is, het is nochtans een plug-in van Adobe.

                  En als ik alle plug-ins zou verwijderen wat gaat er allemaal niet blijven 'hangen'?
                  Aangezien er meerdere Adobe programma's op mijn Pc staan geïnstalleerd is het bijna onmogelijk om JV 16 Powertools te gebruiken.
                  Hoeveel mappen, register vermeldingen en registersleutels zal JV 16 Powertools dan niet verwijderen? Ik denk dat het een paar duizend zullen zijn.
                  Nee dat riskeer ik niet want dat tool kan soms heel agressief te werk gaan.
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                    ik heb het ook eens voorgehad, en die plugins waren er nen hoop .. : gewoon die map gecopieerd, de cs er terug op gezet, en die map terug overschreven, en alles zat er terug ( en werkend ) in.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                      ik heb het ook eens voorgehad, en die plugins waren er nen hoop .. : gewoon die map gecopieerd, de cs er terug op gezet, en die map terug overschreven, en alles zat er terug ( en werkend ) in.
                      Ik geloof u graag hoor Scherpie, maar was zowel CS6 als ACR dan up-to-date?
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                        ik had hem er helemaal afgesmeten, en de originele van de cd ( cs6.0 om zo te zeggen ) er op gezet, en 1 update gedaan naar de laatste versie, en ( geen tussen updates dus ) alles werkt perfect.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                          En welke versie heeft u nu en welke ACR versie ?
                          Want dat is toch redelijk veel werk als alles opnieuw erop moet want het is niet alleen Photoshop, het is een Adobe Creative Suite 6 Design & Web Premium.
                          Last edited by Red Falcon; 15 oktober 2016, 16:23.
                          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
                            En welke versie heeft u nu en welke ACR versie ?
                            Want dat is toch redelijk veel werk als alles opnieuw erop moet want het is niet alleen Photoshop, het is een Adobe Creative Suite 6 Design & Web Premium.
                            Je kunt toch alleen Photoshop verwijderen en herinstalleren.
                            http://www.smuttynose.nl

                            Comment


                            • #15
                              Re: Adobe Photoshop CS6 en Adobe Bridge CS6 problemen.

                              als ik adobe opstart zegt hem ( als ik ne raw van de 5dMKIII open ) : V9.1.1 ( in bridge )
                              bij de raw zegt hem ook die 0 ( met dat haakje ervoor ... ) maar hij opent probleemloos nen 5dmkIII
                              photoshop V13.0.1
                              lightroom V6.7 camera raw v9.7
                              ik vraag om updates, en dan krijg ik in de manager dat ik "up to date" ben

                              Comment

                              Working...
                              X