Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fjašrįrgljśfur canyon II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Fjašrįrgljśfur canyon II

    Nog eentje van de Fjašrįrgljśfur canyon.



    1/40sec - F9 - ISO400

    Last edited by SteefD; 14 oktober 2016, 11:30.
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

    Schitterende opname met een mooie dieptewerking. Zie alleen rechts bovenaan een sensorvlek of Brush?

    Groetjes Marchristan.

    Comment


    • #3
      Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

      Oorspronkelijk geplaatst door Marchristan Bekijk bericht
      Schitterende opname met een mooie dieptewerking. Zie alleen rechts bovenaan een sensorvlek of Brush?

      Groetjes Marchristan.
      Verdorie... goed gezien! En ik probeer er toch altijd goed op te letten.
      Dat moet we even verwijderen he.


      Vreemd.. vlek verwijderd, maar hier blijft ze erop staan. Forum cache?
      Last edited by SteefD; 14 oktober 2016, 11:32.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

        Indrukwekkend ruig landschap
        Heb je heel mooi kunnen weergeven met een goed gekozen compo
        Als dat linksboven mensen zijn die daar staan is deze plaats toch wel zeer imposant van grootte

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

          Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
          Vreemd.. vlek verwijderd, maar hier blijft ze erop staan. Forum cache?
          De vlek zit er inderdaad nog steeds, rechtsboven tegen de kant

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            De vlek zit er inderdaad nog steeds, rechtsboven tegen de kant
            Weet het. Maar als ik de foto op Photobucket zie is ze weg. Lijkt me dus op de forum server gecached.

            Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
            Als dat linksboven mensen zijn die daar staan is deze plaats toch wel zeer imposant van grootte
            Zijn idd mensen. Was nog aan het denken om ze weg te nemen.
            Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
            Website - 500px - Instagram

            Comment


            • #7
              Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

              Vooral heel knap de diepte weergegeven hier...Mooi stukje Ijsland laat je ons hier zien...Volgens mij nog niet veel zien passeren hier..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                Enorm veel diepte, zowel op fotografisch vlak als in de werkelijkheid.
                Zeer fotogeniek landschap.

                Mooi, zacht licht door de filtering van de wolken en de sombere wolken op de achtergrond geven het landschap extra dramatiek mee.


                Fjašrįrgljśfur... Ik heb enkele pogingen gedaan... ik denk dat u wellicht ongeveer de enige bent op dit forum die deze naam fatsoenlijk kan uitspreken .

                Mvg.,
                Smets84.

                Comment


                • #9
                  Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                  Heel knap de diepte weergegeven door de compo
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                    Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                    Fjašrįrgljśfur... Ik heb enkele pogingen gedaan... ik denk dat u wellicht ongeveer de enige bent op dit forum die deze naam fatsoenlijk kan uitspreken .

                    Mvg.,
                    Smets84.
                    LOL, dat lukt me enkel na een Karmeliet of 5.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                      interessante foto om naar te kijken.
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                        Inderdaad indrukwekkend en goed dat die mensen er staan om daarvan een idee te hebben
                        Peter
                        mijn website : klik

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                          Heel mooi hoe je ons meeneemt in de foto. De kleuren, de afwerking, de compositie ik vind het helemaal top!
                          https://www.behance.net/Lynx1966

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fjašrįrgljśfur canyon II

                            Oorspronkelijk geplaatst door Smets84 Bekijk bericht
                            Enorm veel diepte, zowel op fotografisch vlak als in de werkelijkheid.
                            Zeer fotogeniek landschap.

                            Mooi, zacht licht door de filtering van de wolken en de sombere wolken op de achtergrond geven het landschap extra dramatiek mee.


                            Fjašrįrgljśfur... Ik heb enkele pogingen gedaan... ik denk dat u wellicht ongeveer de enige bent op dit forum die deze naam fatsoenlijk kan uitspreken .

                            Mvg.,
                            Smets84.
                            Er zijn algemeenheden voor de uitspraak hoor De klemtoon altijd op de eerste letter, au wordt iets als ui, ö wordt u, įr betekent rivier en wordt aur, ll wordt tl enzovoorts.
                            De kortste namen zijn nog het moeilijkste uit te spreken : Raufarhafnarhreppur gaat nog, Eyjafjallajökull ook. Veel namen zijn een samenraapsel van betekenissen. Įrskogssandur betekent : de zandvlakte bij het bos (?) aan de rivier. Eyjafjallajökull zoiets als " het eiland bij de berg naast de gletsjer". Heimaey betekent : het thuiseiland. Reykjavik betekent : baai met rook. Het is een vreselijk moeilijke taal.
                            Maar waar er het meest mee wordt gelachen is het dorpje Höfn, ze ademen in in en zeggen "hup". Als je er niet ben geboren kan je het niet (vrouw is logopediste).
                            Een zeer goede vriend daar heet Gušjón Hreinn Hauksson, het is nu al 14 jaar dat ik oefen op zijn tweede voornaam. Het lukt me nooit .

                            Ik wou met deze reactie maar zeggen : Ik ben bezeten van een land of ik ben het niet
                            Een "beetje" houden van een land is er voor mij niet bij, net zomin als je niet een "beetje" zwanger kan zijn.

                            Maar nu spreek ik volledig uit eigen naam, dus spaar me deze keer een beetje zou ik zeggen.

                            Fjašrįrgljśfur zou (ik spiek nu echt niet) zou een kloof moeten zijn bij een rivier waar behoorlijk wat vlinders rondvliegen.

                            Comment

                            Working...
                            X