Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fjašrįrgljśfur canyon

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Fjašrįrgljśfur canyon


    Praktisch niet te fotograferen... maar hier toch een poging.



    1/100 sec - F9 - ISO200
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: Fjašrįrgljśfur canyon

    Voor mijn part toch wel goed gelukt hoor, je kan de canyon mooi volgen door het beeld
    Het frisse groen en de ruige rotsen steken mooi tegen elkaar af
    Zijn dat mensen die daar staan, die rode en gele stipjes ?

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Fjašrįrgljśfur canyon

      't Lijkt zo'n plek waar je wel 100 foto's kan maken en dan moet kiezen welke de beste is.
      Maar voor mij is deze zeker geslaagd.

      Comment


      • #4
        Re: Fjašrįrgljśfur canyon

        voor mij is dit een prachtige foto ,die wolken zorgen voor een typisch IJslands landschap in combinatie met het fris groen

        Comment


        • #5
          Re: Fjašrįrgljśfur canyon

          Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
          Zijn dat mensen die daar staan, die rode en gele stipjes ?
          Inderdaad. Geeft wel een idee van de grootsheid.
          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
          Website - 500px - Instagram

          Comment


          • #6
            Re: Fjašrįrgljśfur canyon

            Vind deze toch wel dik geslaagd hoor...Hele mooie compo, en fantastische kleuren weer..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Fjašrįrgljśfur canyon

              Knap !
              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

              Comment


              • #8
                Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                mooi hoe die rivier/canyon je doorheen de foto leidt, met dan daarrond dat frisgroene gras.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                  Heel geslaagd om de grootsheid weer te geven, maar ik denk dat je horizon een tikkeltje scheef staat
                  https://www.behance.net/Lynx1966

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    voor mij is dit een prachtige foto ,die wolken zorgen voor een typisch IJslands landschap in combinatie met het fris groen
                    Ik volg hier


                    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                      Twee keer geweest en idd zéér moeilijk om op één beeld te vatten. Ik snap de insteek. Zelf ben ik er niet in geslaagd. Dit is beter.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                        ik denk persoonlijk dat door de auto's (er is daar een kleine parking) en de mensen weg te halen de foto nog wint aan kwaliteit.
                        Voor de liefhebbers en de freaks : dit is de start van de track naar Lakagigar, de kraterrij van de Laki. De uitbarsting in 1783 zorgde er voor dat we hier twee jaar geen zomer hebben gehad. Uit de geschriften weten we dat de zon toen ook overdag rood zag door het stof.
                        Voor mensen en dieren op IJsland was dit een drama : veel dieren stierven door giftige neerslag, mensen stierven van de honger.
                        De uitbarsting duurde vele maanden en als ik me niet vergis was dit de grootste hoeveel lava hier ooit is uitgespuwd in de menselijke geschiedenis.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fjašrįrgljśfur canyon

                          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                          ik denk persoonlijk dat door de auto's (er is daar een kleine parking) en de mensen weg te halen de foto nog wint aan kwaliteit.
                          Zou idd kunnen. Maar die mensen in het midden zou ik persoonlijk toch laten. Geeft een idee van schaal.
                          Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                          Website - 500px - Instagram

                          Comment

                          Working...
                          X