Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPad als 2de scherm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • iPad als 2de scherm

    Iemand die hier ervaring mee heeft?
    Be productive from anywhere - connect your devices for a lightning fast Remote Desktop, second display, graphics tablet, and more.


    Maakt van je iPad een 2de scherm. Lijkt me handig voor op reis, de laptop en iPad reist toch altijd mee.

    Vraag me af of dit goed werkt met Lightroom.

    Edit: dit lijkt al goed te gaan precies: https://www.youtube.com/watch?v=pnRkdfxtocI
    Last edited by SteefD; 12 oktober 2016, 19:44. Reden: YT link
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
    Website - 500px - Instagram

  • #2
    Re: iPad als 2de scherm

    Een maand of acht geleden geprobeerd met mijn Windows 10 machine. Ik kreeg het niet werkende, ook niet met andere apps. Misschien was Windows 10 toen nog wat te nieuw en zijn de problemen intussen van de baan.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: iPad als 2de scherm

      Volgens deze review zou de app van Splashtop beter zijn.
      Plus daar is een gratis trial versie van. Straks eens testen.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: iPad als 2de scherm

        Net even wat met de demo van Splashtop geexperimenteerd, en dit lijkt goed te werken.

        Enig minpuntje. Bij opzetten of verbreken van de verbinding, wordt het Spyder kleurenprofiel afgezet. Moet even terug geladen worden.
        Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
        Website - 500px - Instagram

        Comment


        • #5
          Re: iPad als 2de scherm

          Ik heb ondertussen ook zoiets geprobeerd maar het nadeel was dat mijn laptop-scherm het formaat van mijn ipad-scherm overnam ... en dat was niet zo handig.

          Comment

          Working...
          X