Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groeten aan de Sensei

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Groeten aan de Sensei

    Vorige week enkele foto's genomen voor een Ju Jutsu club.
    Hierbij één van mijn favoriete foto's.
    Benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Groetjes, Marchristan.



    Update n.a.v. afgesneden hand.

    Last edited by Marchristan; 8 oktober 2016, 08:01. Reden: Update n.a.v. opmerkingen

  • #2
    Re: Groeten aan de Sensei

    Op zich al een mooie foto, met een goede zwart-wit omzetting.
    Deze foto zou ook deel kunnen uitmaken van een korte reeks waarin alle onderdelen van een wedstrijd worden getoond.

    Comment


    • #3
      Re: Groeten aan de Sensei

      Beetje spijtig dat de handen van de eerste persoon zijn aangesneden.
      Ik twijfel ook of je de focus niet op de eerste persoon had moeten leggen - lijkt me logischer als je werkt met een beperkte scherptediepte
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: Groeten aan de Sensei

        De kadrering kon iets beter. Links iets minder en onderaan iets meer.

        Comment


        • #5
          Re: Groeten aan de Sensei

          Oorspronkelijk geplaatst door FayLyxx Bekijk bericht
          Op zich al een mooie foto, met een goede zwart-wit omzetting.
          Deze foto zou ook deel kunnen uitmaken van een korte reeks waarin alle onderdelen van een wedstrijd worden getoond.
          Bedankt voor je reactie. Deze club bestaat nog maar 2 jaar geloof ik en doen enkel trainingen. Ze hebben me verteld dat deze tak van ju jutsu ook enkel gericht is op verdediging.

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Beetje spijtig dat de handen van de eerste persoon zijn aangesneden.
          Ik twijfel ook of je de focus niet op de eerste persoon had moeten leggen - lijkt me logischer als je werkt met een beperkte scherptediepte
          Peter
          Bedankt voor je reactie Peter. Heb een update geplaatst waarbij het hand er nog volledig opstaat. Ik moest de foto roteren en was daarbij een stuk hand kwijt. Heb voor de eerste maal in Photoshop de afbeelding geroteerd met optie "inhoud behouden" waardoor ik meer ruimte overhield. Weeral iets bijgeleerd dankzij jouw opmerking. De focus is bewust en wilde ik zo. Hij keek net naar boven en dat wilde ik registreren omdat de rest nog aan het groeten was

          Oorspronkelijk geplaatst door comic Bekijk bericht
          De kadrering kon iets beter. Links iets minder en onderaan iets meer.
          Update geplaatst met onderaan meer ruimte. Niet om dwars te doen maar heb het formaat gewijzigd waarbij er nog meer ruimte links is . Ik vind dat de lijn in de vloer hierdoor meer diepte creëert...

          Iedereen alvast bedankt voor de commentaren. Vind de afbeelding sterker geworden dankzij jullie.

          Comment

          Working...
          X