Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

    Ik heb een sony a-77II en vroeg me af welke instellingen de meeste mensen gebruikte voor een mooie scherpe foto te maken.
    Bij scherptstelgebied kan ik kiezen uit verschillende instellingen zoals:
    Breed
    Zone
    midden
    flexibele punt

    Welke nemen jullie meestal of scherpe foto's te maken of is er nog een instelling waardat je naar moet kijken of instellen ?
    alle raad en info is welkom.
    Ik gebruik meestal zone maar niet altijd zijn mijn foto scherp vandaar mijn vraag maar kan ook aan andere factoren liggen en niet altijd aan de camera zelf hi

    Dave

  • #2
    Re: Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

    irrelevant ..
    Last edited by Guest41; 6 oktober 2016, 21:57.

    Comment


    • #3
      Re: Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

      Ik gebruik vrijwel altijd flexibel punt (of midden) voor alle mijn Sony's.
      "If you can't explain it simply, you don't understand it well enough." Albert Einstein

      Comment


      • #4
        Re: Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

        Oorspronkelijk geplaatst door K-2 Bekijk bericht
        Ik gebruik vrijwel altijd flexibel punt (of midden) voor alle mijn Sony's.
        oke dank jewel en de af op automatisch of continu ik zelf voor portret fotografie auto en vogels bv voor snellere bewegingen op continue klopt dat?

        Comment


        • #5
          Re: Scherpstelgebied op sony a77 II vraag

          Lijkt me inderdaad goed bruikbare methode.
          Als je zegt dat je foto's ,iet echt scherp zijn, heb je meerdere mogelijkheden: sluitertijd te lang? Body staat op AF? Geen shaky handen? Al eens gecontroleerd of je lens geen front/backfocus heeft (onlangs tot mijn grote frustratie voorgehad, vandaar).

          Comment

          Working...
          X