Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

prijsadvies

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • prijsadvies

    Dag mensen,

    Ben sedert gisteren de gelukkige eigenaar van een 300d.
    Heb nu wel nen fuji liggen die ik zou willen verkopen.
    Daar ik niet echt weet wat dit waard is 2de hands zijn er misschien wat mensen die mij hierin kunnen adviseren.
    Het gaat over een:

    fuji s602z+
    128mb smartmedia
    metz mecablitz 36 c-2
    3 setjes gp 1800 +lader
    En een opteka set van een 3x tele,0.5x wide +adapter en 3 filters.

    Camera is van 07/2002.
    Hoeveel zou dit nog waard zijn?
    Alvast bedankt,

    Philippe

  • #2
    Re: prijsadvies

    Probleem met digitale toestellen ze zijn op zeer korte tijd bijna niks meer waard. Mijn suggestie, bijhouden ! het is niet omdat je nu met een 300D aan het werk bent dat de vorige cam opeens slecht is . Kan altijd van pas komen als backup of gewoon op die dagen dat je geen zin heb om heel je tas mee te nemen.

    Ik probeerde mijn D 60 ook te verkopen, maar na het ontvangen van verschillende biedingen besloot ik het toestel bij te houden, mijne D60 is ook van juni 2002 en heb ik toen 2200 Euro betaald nu krijg ik er geen 800 Euro meer voor!
    Last edited by Digipics357; 4 september 2004, 13:32.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

    Comment


    • #3
      Re: prijsadvies

      Persoonlijk zou ik het toestel ook behouden, ik bezit nog steeds mijn Canon S20. Zeer klein en zeer handig om gewoon altijd op zak te hebben. Geen gesjouw met lenzen enz.
      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
      Konica Minolta Dimage A2
      Lumix FX-30

      Comment


      • #4
        Re: prijsadvies

        Idem dito, houden.

        Het geld dat je er voor terugkrijgt is zo "weinig" dat je je aan die prijs nooit een goede back-up camera kunt veroorloven.

        Als je eens "niet al die lenzen" wil meesleuren.
        Als je eens in slechte (storm/zand) , gevaarlijke (grotere kans op diefstal ) , moeilijke (musea ?, festivals ? ) enzovoort omstandigheden toch een camera wil bijhebben.

        Dan heb je een camera bij de hand die je gewoon bent.

        Skitch
        " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

        Comment


        • #5
          Re: prijsadvies

          Heb hier ook nog een s602 , vind deze toch nog relatief groot om als "zakcamera" te gebruiken. Denk er toch aan om een kleiner model aan te schaffen en de s602 te koop te zetten
          D7000 + 28 tot 400mm

          Comment


          • #6
            Re: prijsadvies

            Bijhouden als je niet echt die paar honderd € nodig hebt...
            Ik was maar wat blij dat ik m'n 602 had om de eerste foto's van ons dochter te nemen terwijl mijn 10D voor herstelling binnen was... Gelukkig is de 10D sinds gisteren weer netjes bij mij thuis
            Canon 10D, glass, flashes & extra's
            Fuji S602Z & extra's
            www.CooMa.be BD0176BE

            Comment


            • #7
              Re: prijsadvies

              Het geen Lucc schrijft is ongeveer hetzelfde geval bij mij op het feit na dat ik al een cp 3200 heb als zak camera.
              Die fuji is nog steeds een heel goed toestel begrijp me hier niet verkeerd, maar is niet veel kleiner of de 300d(met gewone lens dan) dus zie het nut niet in om 3 toestellen te hebben.
              Ga hem hier en daar te koop zetten en we zien wel wat er uit de bus komt.
              Alvast bedankt voor jullie reacties .

              Philippe

              Comment

              Working...
              X