Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Devil's Kitchen Waterfall +update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Devil's Kitchen Waterfall +update

    Er zijn veel watervallen in Dartmoor National Park, maar voor mij een van de mooiste is de Devil's Kitchen Waterfall.
    Eentje in de categorie Klein Maar Fijn !
    Je zal er geen grote aantallen foto's van vinden, want hij ligt een aardig eindje van de bewoonde wereld.
    Jos had de waterval (enige weken geleden) al geplaatst, maar ik vind het echter zo'n mooie plek, dat ik dus ook maar plaats.
    En misschien leuk om te vergelijken.

    Devil's Kitchen Waterfall.


    Devil's Kitchen Waterfall update.



    Graag op zwart bekijken.
    Voorlopig even de laatste, want ik ga over een paar dagen met vakantie. Bij terugkomst zal ik zeker weer materiaal hebben om jullie mee lastig te vallen.
    Last edited by Johan1956; 6 oktober 2016, 14:04. Reden: Update
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Devil's Kitchen Waterfall

    mooie idyllische plek. imho mocht er iets meer tekening in de wolken zitten. maar das een detail.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Devil's Kitchen Waterfall

      Kwa compo en satndpunt toch een stuk anders dan die ik heb gepost..Al heb ik deze variant ook nog..
      Erg mooi, en inderdaad een klein maar heel mooi watervalletje door de prachtige ligging...Lucht vind ik eigenlijk juist wel mooi...Fijne zachte lucht die niet te veel met de aandacht loopt, zodat alle aandacht naar de omgeving gaat..
      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
      MIJN WEBSITE

      Comment


      • #4
        Re: Devil's Kitchen Waterfall

        Prachtige feeërieke locatie, mooi vastgelegd Johan
        Komt heel natuurlijk over al zou ik het liever zien met wat meer detail in de wolken, of wat meer donkere wolken
        Kan jij weinig aan doen natuurlijk

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Devil's Kitchen Waterfall

          Frisse natuurlijke opname
          Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
          Groeten
          Kurt

          Comment


          • #6
            Re: Devil's Kitchen Waterfall

            Mooie opname, Johan!
            Een prettige vakantie, geniet ervan...wij zullen dan terug genieten van je foto's

            Groetjes Katrien
            Groetjes Katrien
            Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

            Comment


            • #7
              Re: Devil's Kitchen Waterfall

              Bedankt voor de mooie reacties.
              Gelijk gehoor gegeven aan de roep voor meer detail in de wolken.
              Nou dat was niet simpel : Zulke nevelachtige wolken kan je niets mee, dus heb ik het blauwe potje verf maar opengetrokken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Devil's Kitchen Waterfall

                Ik denk dat je met dit soort zachte wolken niet veel anders kan Johan
                Daarmee ook dat ik erbij schreef "kan jij weinig aan doen natuurlijk"
                Gewoon zo laten dus ;-)

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Devil's Kitchen Waterfall

                  ik ga voor je origineel Johan ,is idd een mooi watervalleke ,ook het heldere water is een pluspunt ,wel klein beetje verscherpingsrandje rond de heuvels ,voor de rest heel knap

                  Comment

                  Working...
                  X