Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Botallack mines [ update ]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Botallack mines [ update ]

    De oude tin mijnen aan de westkust van Cornwall.

    Update:



    Last edited by jos82; 5 oktober 2016, 20:37. Reden: saturatie cyaan verlaagd
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

  • #2
    Re: Botallack mines

    weeral zo mooi deze ,zo zacht en weer zo gedetailleerd ,ook het portret formaat doet het hier goed waardoor je een mooie diepte creëert,
    goed nagedacht over de compo en de burcht mooi op een sterk punt geplaatst

    Comment


    • #3
      Re: Botallack mines

      Geweldige compo !
      De stroming in het water is ook erg mooi, heel knap beeld
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Botallack mines

        Deze is af Jos, daar is inderdaad goed over nagedacht
        https://www.behance.net/Lynx1966

        Comment


        • #5
          Re: Botallack mines

          Prachtige compo en dito kleuren. Had je er een speciale filter opstaan?
          NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

          Comment


          • #6
            Re: Botallack mines

            Oorspronkelijk geplaatst door Hydraulieker Bekijk bericht
            Prachtige compo en dito kleuren. Had je er een speciale filter opstaan?
            Bedankt Hydraulieker
            Niet echt een speciaal filter, maar een 10 stops grijsfilter...hierdoor een hele lange sluitertijd verkregen, en het zorgt ook voor een bepaalde zachtheid over de foto.
            Patrick, Frans en Christel ook bedankt voor de fijne reacties..
            Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
            MIJN WEBSITE

            Comment


            • #7
              Re: Botallack mines

              De oude tinmijnen zijn zeker een van de mooiste plaatsen die we bezocht hebben. Door de aanwezige kleuren (en licht) fotografeerde het er heerlijk.
              Verrassend in dit formaat, maar ook zeker heel mooi. De 10-stopper heeft er weer iets prachtigs van gemaakt.
              Mooi vanuit die engte vanonder vandaan gewerkt.
              Klein dingetje als opmerking : Het blauw aan de horizon lijkt iets teveel saturatie te hebben.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Botallack mines

                Deze bekende locatie heb je heel mooi op de plaat gezet wederom Jos
                Ik volg wel Johan ivm dat reepje blauwe zee bovenaan, toont heel apart
                Het geeft altijd een mooi effect om met lange sluitertijd vanuit de hoogte te werken

                grts
                Sieg
                Voor meer foto's ; www.sieg.be

                Comment


                • #9
                  Re: Botallack mines

                  Goed doordachte compositie. Lijkt me ook geschikt voor zw/w-omzetting Jos.
                  http://www.patricklemaire.photography/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Botallack mines

                    interessante compositie, en heel mooi voorbeeld van de 10-stopper filter techniek !
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Botallack mines

                      Iedereen bedankt voor alle fijne reacties..
                      Update geplaatst met lokaal stevig de saturatie van het cyaan verlaagd..Heb met Lab de kleuren plaatselijk wat aangezet, en duidelijk daar iets te heftig geweest...
                      Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                      MIJN WEBSITE

                      Comment


                      • #12
                        Re: Botallack mines

                        Up toch beter hoor Jos

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Botallack mines

                          Bedankt Sieg..
                          Oorspronkelijk geplaatst door v4patn Bekijk bericht
                          Goed doordachte compositie. Lijkt me ook geschikt voor zw/w-omzetting Jos.
                          Bedankt Patrick..Diverse omzettingen geprobeerd maar op één of andere manier komt het in zwart-wit niet uit de verf...Hij word wat druk en rommeliger naar mijn smaak.
                          Ben fan van mooie zwart-wit opmames, en pas het ook regelmatig toe, maar bij deze gaat het hem voor mij niet worden..
                          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                          MIJN WEBSITE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Botallack mines

                            Mooie opname Jos. Goed gebruik hier van je 10 stopper. Voor mij mocht er minder op als je begrijpt wat ik bedoel. Je hebt een boeiende voorgrond en een even interessante achtergrond. De voorgrond is redelijk zwaar tov de achtergrond dus ik had er twee foto's van gemaakt. Een bovenste 1x1 uitsnede is eigenlijk al genoeg.
                            Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
                            Groeten
                            Kurt

                            Comment


                            • #15
                              Re: Botallack mines

                              Bedankt voor de update , Jos. Perfect nu.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X