Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse handleiding SB800

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nederlandse handleiding SB800

    Heb van gisteren een Nikon SB800 flitser van bij Corné. Maar er zat een duitse handleiding bij . Corné heeft me beloofd dat hij de nederlandstalige PDF zou afsturen, maar ik zou dringend toch al een beetje met de flits moeten werken op een bruiloft. Heeft er iemand de nederlandse handleiding op PDF, die ze mij zou willen doormailen? Dan kan ik toch al een beetje oefenen zolang de CD van Corné nog niet in mijn bezit is.
    Dank bij voorbaat.
    Last edited by Geronimo; 4 september 2004, 03:28.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

  • #2
    Re: Nederlandse handleiding SB800

    Geronimo,

    Aan een Nederlandstalige PDF kan ik je helaas niet helpen, maar als je misschien alvast wat hebt aan een Engelse: die heb ik, laat maar weten!

    René
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn portfolio (en oudere) fotoblog en fujiblog

    Comment


    • #3
      Re: Nederlandse handleiding SB800

      Ik heb net ook de SB800 van bij Corné geleverd gekregen. Bij mij steekt er een Engelse handleiding bij.
      Nikon D70

      Comment


      • #4
        Re: Nederlandse handleiding SB800

        Oorspronkelijk geplaatst door baloo
        Geronimo,

        Aan een Nederlandstalige PDF kan ik je helaas niet helpen, maar als je misschien alvast wat hebt aan een Engelse: die heb ik, laat maar weten!

        René
        Hoi René,
        als het niet te veel gevraagd is mag je me die altijd bezorgen. Dat is toch al beter dan de Duitstalige, want daar begrijp ik niks van.
        Dit is mijn email
        Alvast bedankt.
        Last edited by Geronimo; 4 september 2004, 18:32.
        mvg,
        Geronimo
        www.geronimosite.net

        Comment

        Working...
        X