Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

26 en 27 augustus 2017 - F1 Spa Francorchamps

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 26 en 27 augustus 2017 - F1 Spa Francorchamps

    Na heel lang twijfelen of we 't ooit eens gingen doen, en na veel races te zien op TV, is het er eindelijk van gekomen : we gaan in 2017 naar de Grote Prijs F1 in Spa Francorchamps kijken.
    Dan rijden de 'oude rakkers' zoals Vettel, Alonso, ... nog mee, en rijdt er ook eens opnieuw een Belg bij McLaren. Op deze manier willen we ook eens wat tegengewicht bieden tegen alle Oranje geweld in de tribunes.
    We hebben onszelf een cadeau gedaan door effectief op de Gold tribune te gaan zitten, we zijn tenslotte niet van plan om dit elk jaar opnieuw te doen. We zitten dus normaal gezien op de eerste rij voor de start, mogelijks een zicht op het podium en de pits.

    Ik weet dat het van langs de baan absoluut niet eenvoudig is om foto's te maken. Heeft er iemand ervaring met foto's nemen vanop de tribune ?
    Kan ik mijn 100-400 meenemen, of heb je daar onvoldoende ruimte om een klein beetje te manoeuvreren ?
    Hoe hoog gaan we moeten kruipen om geen last meer te hebben van de afsluitingen, zonder té ver achteruit te gaan zitten ?

    Oorbeschermers, die hebben we wél al !

    (mocht deze post beter thuishoren in een ander onderdeel, mag deze uiteraard verplaatst worden...

    Thanx voor de input !
    The only time you have too much fuel is when you are on fire
Working...
X