Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Takakkaw Falls, Canada.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Takakkaw Falls, Canada.


    Een zeer indrukwekkende waterval.










    Hier dan een aangepaste versie aangaande de opmerkingen. Wil er wel de nadruk opleggen dat het geen HDR foto is.





    Last edited by Francis1950; 5 oktober 2016, 16:15.

  • #2
    Re: Takakkaw Falls, Canada.

    en een indrukwekkende foto

    Comment


    • #3
      Re: Takakkaw Falls, Canada.

      Indrukwekkend landschap en een pracht van een waterval
      Alles toont heel natuurlijk en ongerept behalve dat stukje linksonder, een muurtje of zoiets
      Zou wel nog even een lenscorrectie gedaan hebben

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Takakkaw Falls, Canada.

        Wow, wat een prachtig landschap !
        De HDR-look is een kwestie van smaak.
        Boven de rij bomen/tegen de lucht, zit het niet helemaal lekker. Alsof de pixels wat aan de haal zijn gegaan. (ook op de grote uitvoering)
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Takakkaw Falls, Canada.

          ach, misschien komt het door de HDR. Ik dacht eerst te veel lokaal opgescherpt, of gewoon te veel verscherpt.

          het beeld an sich is natuurlijk wel machtig.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Takakkaw Falls, Canada.

            ja die HDR look is ook niet echt voor mij ,maar het landschap is wel heel indrukwekkend ,lenscorrectie is hier wel dringend nodig

            Comment


            • #7
              Re: Takakkaw Falls, Canada.

              Een foto als deze verdiend inderdaad wel wat betere afwerking, want het is een erg mooi shot van een pracht omgeving..
              Vooral de perspectiefcorrectie en zoals aangegeven de vreemde pixels boven de bomen zeker proberen op te lossen..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Takakkaw Falls, Canada.

                Heb je deze toevallig ook in een portrait formaat? Ik vermoed dat de waterval misschien iets meer tot z'n recht zou komen. Boven aan de rotsen vind ik de lucht immers wat krap.
                https://www.behance.net/Lynx1966

                Comment


                • #9
                  Re: Takakkaw Falls, Canada.

                  Heel indrukwekkend landschap. Maar de schaduwen zijn naar mijn bescheiden mening iets te fel opgelicht, wat de diepte uit het landschap haalt.
                  http://www.patricklemaire.photography/

                  Comment

                  Working...
                  X