Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jpg en photoshop

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Jpg en photoshop

    Hallo, een vriendin van mij heeft haar foto's van haar iphone opgeslagen op haar imac., nu wanneer ze photoshop cc opent en ze een foto wil openen ktijgt ze een melding dat het verzoek niet kan utgevoerd worden omdat het bestandstype niet herkend wordt , en het is nochtans jpg , ? Enig idee of dit een instelling kan zijn , ?

  • #2
    Re: Jpg en photoshop

    Vreemd, maar ik zou eerst willen weten hoe ze de foto's van de iPhone naar de iMac heeft overgebracht. Via Image Capture worden je foto's opgeslagen waar je ook wil (eerst foldertje aanmaken), via Photos komen ze in de Photos Library terecht, en zou ik eerst exporteren.
    Dat zou ook een optie kunnen zijn: als zij zich buiten de Photos Library bevinden, eerst importeren in Photos (opvolger van iPhoto), en dan exporteren. Maar persoonlijk heb ik nog nooit problemen met de jpg's van de iPhone gehad. Ik werk wel met Photoshop CS6.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment

    Working...
    X