Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandpad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zandpad


    Is het voor jullie te donker of....
    Last edited by Laurens; 3 oktober 2016, 18:11. Reden: NSFW verwijderd
    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

  • #2
    Re: Zandpad

    Ik vind hem mooi zo en zou hier niets meer aan veranderen.

    Mvg Yves.
    What you see is what you get

    Comment


    • #3
      Re: Zandpad

      Fraai compo dat ons mooi het fraai omgezette landschap inleidt.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Zandpad

        Niet mijn ding, veel te hard.
        En bij dergelijke landschapsfoto's past een 16:9 formaat eigenlijk beter omdat men meer de nadruk legt bij de wijdheid van het landschap.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Zandpad

          zou hier ook naar een 16/9 gaan ,elk zijn smaak natuurlijk en er zullen zeker liefhebbers zijn voor dergelijke prenten ,maar toch ook niet echt voor mij

          Comment


          • #6
            Re: Zandpad

            Harde contrasten mag en moet kunnen, niet alles moet soft worden afgewerkt
            Het is een keuze die je zelf moet maken, en voor mij geen probleem met harde contrasten
            Wel zou ik de raad volgen om er een 16/9 uitsnede van te maken

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Zandpad

              Hard contrast idd, het kan maar is niet zo mijn ding. Die archilelijke kader stoort mij echter wel.

              Comment


              • #8
                Re: Zandpad

                Als je er 16/9 van maakt zodat er een stuk van die harde donkere lucht verdwijnt is het voor mij beter dan wat ik nu zie
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment


                • #9
                  Re: Zandpad

                  Het contrast kan ik zeker wel mee leven...Inderdaad een smaakkwestie...Mooi beeld..
                  Zoals Frans al zegt donkere gedeelte van lucht croppen, en zou ook dit kader niet hebben gekozen..
                  Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                  MIJN WEBSITE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zandpad

                    Dank voor jullie reacties, er zijn zeker een paar tips die ik zal meenemen.
                    NIKON D7100 Nikkor 17-55 / 50-1.8 /Sigma 50-150/Sigma 105 macro

                    Comment


                    • #11
                      Re: Zandpad

                      Dat is dus wat ik bedoelde: Klik
                      Achter de Klik is een 16:9 te zien met wat minder contrast want je hebt hard en hard hé.
                      Hopelijk heeft TS meer aan de Klik dan aan 1.000 woorden.
                      Maar inderdaad in z/w heb je zeer veel verschillende smaken, en ik respecteer ieders keuze.
                      Hydraulieker, als ik de klik moet verwijderen dan hoor ik het graag.
                      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                      Comment

                      Working...
                      X